אלי אוחנה: "זה לא צריך לקרות, אבל לא נתלה אף אחד"

ז'אורז'יניו
ז'אורז'יניו | אודי ציטיאט

בן זקן ("התוכנית השתנתה בגלל קלטינס, מזל שהפסדנו") העלה למחצית השנייה את קונטה, שיתף את כל הזרים הרשומים בסגל בו זמנית ובמנהלת אישרו שקבוצה עשויה לספוג הפסד טכני, כך שה-1:0 לק"ש היה לפרוטוקול

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים התארחה הערב אצל עירוני קריית שמונה ברבע גמר גביע הטוטו ועוד לפני שריקת הסיום אפשר לומר שהיא הודחה מהמפעל. במהלך ההתמודדות בצפון שיתפו הצהובים-שחורים שישה זרים בו זמנית על כר הדשא, עברו כמובן על תקנון הכדורגל הישראלי ויועמדו לדין – מה שכמובן הפך את המשחק בק"ש לפרוטוקול בלבד, הרי שגם כך בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל צפוי להיפסק 0:3 טכני לזכות קבוצתו של חיים סילבס.

בני בן זקן פתח עם חמישה זרים בהרכב, אלא שבפתיחת המחצית השנייה נכנס אנטואן קונטה במקומו של דוד קלטינס וכרבע שעה לקח לצוות המקצועי לתקן את הטעות, ודקות אלו ככל הנראה יעלו לקבוצה בהפסד טכני – על אף שגם כך דקות לאחר שהעוול תוקן, הצליח שובל גוזלן להכניע את בוריס קליימן והעלה את קבוצתו ליתרון שנשמר עד לסיום במשחק שלמעשה היה לפרוטוקול בלבד החל מרגע כניסתו של קונטה לכר הדשא. הבעלים אלי טביב, שנכח במשחק, זעם על השתלשלות הענינים וירד בכעס לאזור חדר ההלבשה מיד עם שריקת הסיום. מי שעלול לשלם את מחיר המחדל הוא מנהל הקבוצה אלי מנצור, שישב על הספסל במהלך המשחק ולא שם לב שהחילוף של קונטה עשוי לסבך את הקבוצה.

כזכור, גם בעונה שעברה התרחש אירוע דומה על ספסל בית"ר ירושלים, אז איתי שכטר, שישב על הספסל, דווקא מנע ברגע האחרון מאריק סאבו להיכנס למשחק על אף שלא היה רשום בטופס. הפעם הדבר התגלה באיחור וגם העובדה שבני בן זקן החל להוציא את הזרים על כר הדשא בזה אחרי זה לא תשנה דבר. 

אלי אוחנה נציג הבעלים התייחס בסיום המשחק, לטעות שהתרחשה על הדשא ואמר לספורט1: "קרה, וזה לא צריך לקרות, זה נעשה בתום לב ונברר למה זה קרה. לא נתלה אף אחד ולא נעמיד אנשים למשפט. דברים כאלה קורים וקרו בעבר, זה לא צריך לקרות. יכול להיות שכל האווירה הזאת של גביע הטוטו והנמנמת, כי גביע הטוטו זה גביע הטוטו, זה לא יעזור, אז דברים כאלה קורים. אני אומר לך שלא נתלה אף אחד. זו לא רק אחריות של המאמן, זו אחריות של כל מי שנמצא על הספסל, זה כולם ביחד ואנחנו נבדוק את זה. אלו דברים שאסור שיקרו, אבל זה קורה. בואו לא נעשה מזה דרמה גדולה. זה בהחלט לא נעים, אבל ממשיכים הלאה". 


טעות קשה. בן זקן (דני מרון) 

בני בן זקן ניסה להסביר את הטעות הקשה: "הייתה לנו תוכנית שהשתנתה בעקבות בקשה של קלטינס במחצית השנייה. נלמד מזה ונמשיך קדימה. למזלנו הפסדנו את המשחק, נמשיך קדימה. אני הופתעת, השחקנים רצו עד הסוף. חילקנו כוחות וזה לא היה משחק טוב שלנו. התייחסו למשחק שרוצים לנצח בו. הטעות לא עלתה לנו שום דבר, הפסדנו במשחק. אנחנו בני אדם, שטועים, והכול בסדר. איזה אירוע קרה? הפסדנו משחק בגביע הטוטו. אנחנו אחרי שני ניצחונות רצופים מול מכבי נתניה ומכבי חיפה. יש לנו משחק מול אשקלון שאנחנו רוצים לנצח". 

בצד של המנצחת, חיים סילבס סיפר: "איך הנושא של בית"ר הורס לי את הטעם? זה לא עניין שלי. זו בעיה שלהם. רצינו לנצח בבית שלנו, סוף סוף. לא ניצחתי את בית"ר מעולם כמאמן, וגם עלינו על הדרך לחצי הגמר. אם עשינו את זה מבלי להבקיע, זה בסדר. כל מה שמעניין אותי זה בקבוצה שלי ולא על דברים של אחרים. שמעתי על הנושא הזה של הזרים שלהם במהלך המשחק. ניצחנו אותם על הדשא, מה שיחליטו בהתאחדות לגבי הנושא הזה לא מעניין אותי". 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי