טביב ואוחנה יערכו בירור מקיף: "פאשלה גדולה, מזל שזה לא קרה בליגה"

אלי אוחנה, אלי טביב
אלי אוחנה, אלי טביב | ערן לוף

בעלי בית"ר ירושלים כעס על שיתוף הזר השישי, אפשרות שמנהל הקבוצה יזוז מתפקידו. השחקנים היו בהלם: "בהתחלה לא הבנו מה קרה". אלי אוחנה ניסה להרגיע: "בואו לא נעשה מזה דרמה גדולה"

(גודל טקסט)

תובע ההתאחדות, עורך הדין ניר רשף, צפוי להודיע הבוקר (חמישי) באופן רשמי, על העמדתה של בית"ר ירושלים לדין משמעתי, בגין שיתוף שחקנים שלא כחוק, זאת לאחר שהקבוצה שיתפה אמש שישה שחקנים זרים בו זמנית, החל מהדקה ה-46, אז הוכנס אנטואן קונטה למגרש, במשחק רבע גמר גביע הטוטו בקרית שמונה וזאת כמובן בניגוד לתקנון, המאשר רישום של שישה זרים בטופס המשחק, אך שיתוף בפועל רק של חמישה זרים בו זמנית, על כר הדשא. למרות ההפסד 1:0 במשחק עצמו וההדחה מגביע הטוטו, צפויה הקבוצה לקבל כעת עונש של הפסד טכני 3:0 בבית הדין וככל הנראה גם לספוג קנס כספי.

"זאת פאשלה מאוד מאוד גדולה ואין ספק שזה מקרה מביך ביותר", אמרו בבית"ר. "למזלנו המקרה הזה לא קרה בליגה, כך שלא ייגרם כאן נזק גדול מדי. לא שזה מנחם כאן מישהו, אבל הפסדנו את המשחק ממילא ואנחנו שמחים שלמרות הכל, התוצאה נקבעה על כר הדשא".

"בהתחלה בכלל לא שמנו לב לזה, היינו די בשוק", אמר שחקן בקבוצה. "אחר כך כולם כבר הבינו מה קרה ולא ממש דיברנו על זה יותר מדי. מילא אם היינו מנצחים, אבל גם ככה הפסדנו", הוסיף השחקן. הבעלים אלי טביב שנכח במשחק, ונציג הבעלים אלי אוחנה, צפויים לערוך הבוקר בירור מקיף, עם כל אנשי הקבוצה שנכחו על הספסל, כדי לנסות ולהבין איך קרתה הטעות הזו ולמה אף אחד לא שם לב.

טביב שנכח אמש באצטדיון, זעם מאוד על אנשי הקבוצה ואף ירד בכעס רב אל חדר ההלבשה בסיום המשחק. נכון לשעה זו הבוקר, לא נמסרה הודעה כזו או אחרת מהמועדון, בנוגע לבעלי תפקידים שיפוטרו בעקבות מחדל החילוף. במועדון הבהירו כי שאלת עתידו של המאמן בני בן זקן, כלל לא עומדת על הפרק, ומי שקיבל בפועל מי שספג את מרבית האש בסיום, היה מנהל הקבוצה אלי מנצור, שישב על הספסל במהלך המשחק וכמובן גם ערך את החילופים, בסמוך לעמדת החילופים והשופט הרביעי. אחת האופציות שעלתה לאחרונה על הפרק, עוד לפני המקרה של אתמול, היא הזזתו של מנצור לתפקיד אחר במועדון וייתכן שהאירוע הזה יזרז את העניין.


אנטואן קונטה. הכל בגללו (ערן לוף)
אנטואן קונטה. הכל בגללו (ערן לוף)

נציג הבעלים, אלי אוחנה, בהתבטאות כמעט נדירה בתקופה האחרונה, התייחס אתמול למחדל הגדול ואמר לספורט1: "קרה, וזה לא צריך לקרות, זה נעשה בתום לב ונברר למה זה קרה. לא נתלה אף אחד ולא נעמיד אנשים למשפט. דברים כאלה קורים וקרו בעבר, זה לא צריך לקרות. יכול להיות שכל האווירה הזאת של גביע הטוטו והנמנמת, כי גביע הטוטו זה גביע הטוטו, זה לא יעזור, אז דברים כאלה קורים. אני אומר לך שלא נתלה אף אחד. זו לא רק אחריות של המאמן, זו אחריות של כל מי שנמצא על הספסל, זה כולם ביחד ואנחנו נבדוק את זה. אלו דברים שאסור שיקרו, אבל זה קורה. בואו לא נעשה מזה דרמה גדולה. זה בהחלט לא נעים, אבל ממשיכים הלאה".

במשחק עצמו, החליט בן זקן, להשאיר מחוץ לסגל את עידן ורד וחן עזרא, כדי להפחית מעט בעומסים שלהם, כאשר גם יוסי בניון (שוחרר מהנסיעה בשל סיבות אישיות) ואנתוני וארן הפצוע, נשארו מחוץ לסגל. המגן מרסל הייסטר, חזר לסגל ואף פתח בהרכב, לאחר שסיים לרצות את עונש ההרחקה שלו. בשבת תארח בית"ר את הפועל אשקלון בטדי, כאשר גם עזרא וגם ורד, יחד עם איתי שכטר שישב על הספסל, צפויים לפתוח בהרכב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי