תקציב הפועל באר שבע ב-2015/16: 48 מיליון שקל

אלונה ברקת
אלונה ברקת | דני מרון

הקבוצה מבירת הנגב זכתה באליפות הראשונה עם כחצי מהתקציב של מכבי ת"א. עיריית ב"ש העניקה כ-4.5 מיליון שקל

(גודל טקסט)
בעקבות הוראת בית המשפט גם הפועל באר שבע פרסמה היום (רביעי) את הדו"חות הכספיים מעונת 2015/16. לפי הפרסום התקציב של אלופת ישראל עמד באותה עונה על 48 מיליון שקלים.


התקציב ממומן בעיקר ממכירת כרטיסים ומנויים, הקצבות מהעירייה ומהטוטו, זכויות שידור, מענקים, מכירת שחקנים ותרומות. עיריית באר שבע העניקה לקבוצה כ-4.5 מיליון שקלים. הכנסות הקבוצה ממכירת שחקנים באותה עונה עמדו על ב-970 אלף שקלים מהמכירות של סיראז' נאסר, יוסף אבו לאבן ובן אלגרבלי.



המענקים  מההישגים המקצועיים באירופה ובארץ זיכו את הפועל ב"ש בסכום של 3.8 מיליון שקל וממכירת כרטיסים למשחקים בכל המסגרות 4.7 מיליון שקל. בשורת ההוצאות נכללים היציאה למחנה האימונים (325 אלף שקל), שיפוט, שיטור, אמבולנסים וכל הדרוש כדי לארגן משחקים (4.8 מיליון שקל), נסיעות לחו"ל ובתי מלון ועמלות סוכנים ודמי שחרור.


אלונה ברקת. אליפות בתקציב לא גדול (דני מרון)
אלונה ברקת. אליפות בתקציב לא גדול (דני מרון)


מאוחר יותר, הודיע בית הדין של ההתאחדות לכדורגל כי האלופה נקנסה בסכום של 8,000 שקלים בעקבות המשחק מול מכבי תל אביב. באר שבע נענשה בעקבות התפרעות אוהדים מול הצהובים, לעומת זאת מכבי תל אביב ספגה קנס של 2,000 שקלים על השלכת כוס שתייה מצד יציע שכלל את אוהדיה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי