סושיץ' עם רגל וחצי מחוץ למכבי ת"א, דור פרץ יושאל?

טינו סושיץ'
טינו סושיץ' | דני מרון

ג'ורדי קרויף מתכוון לצרף זר בינואר, כשהבוסני המאכזב צפוי לשלם את המחיר. באטוקיו יעזוב רק אם יגיע זר איכותי יותר. הפועל חיפה מעוניינת לצרף את הקשר הצעיר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תשחק הערב (רביעי, 20:30) באצטדיון בעכו נגד עירוני קריית שמונה במסגרץ חצי גמר גביע הטוטו. בקריית שלום אומרים שמדובר במפעל שחשיבותו למועדון גדולה: "זכייה בתואר השלישי בחשיבותו היא הישג שיוביל לעוד תארים וייתן ביטחון. כך היה תחת המאמן פאקו אייסטראן כשעונה שהחלה בזכייה בגביע הטוטו הסתיימה בטרבל ההיסטורי".

אבל עם כל הכבוד לגביע הטוטו, התואר החשוב באמת הוא האליפות. "רבים מבינים שעתידם בקיץ יוכרע על פי האליפות", אמר גורם בסביבת המועדון. "מיץ' גולדהאר יתקשה להשלים עם כישלון שלישי להחזיר את האליפות וצריכים להבין זאת". בקבוצה בטוחים שהמאבק על התואר יימשך והרצון הוא להשתוות עד תום הסיבוב הראשון להפועל באר שבע, אותה רואים כיריבה העיקרית, בלי לזלזל בקבוצות האחרות שנמצאות בצמרת הצפופה.

בנוסף, במועדון מתכוונים לשפר את הסגל בחלון ההעברות של ינואר והמאמן ג'ורדי קרויף מתכנן להנחית שחקן זר, כשמי שנמצא עם רגל וחצי מחוץ למכבי ת"א הוא הקשר סוון טינו סושיץ'. הבוסני, לא יהיה הערב בסגל הרחב כפי שלא היה נגד הפועל חיפה, מחזיק בחוזה עד סיום העונה ולאחר האישור שיתקבל מהבעלים מיץ' גולדהאר למהלך של "שחקן תמורת שחקן", ייפרד סושיץ' בהסכמה או תמורת פיצוי כספי במידה שלא תהיה לו קבוצה חלופית בישראל או באירופה. הקשר מיעט לשחק עד כה וכשהיה על המגרש, לא השפיע על היכולת הקבוצתית.


סושיץ'. ישלם את המחיר (דני מרון)

מאכזב נוסף, שגם הוא כמו סושיץ' היה בחירה בלעדית של ג'ורדי קרויף, הוא כריסטיאן באטוקיו שלמרות הופעות רבות בהרכב, אינו משפיע בקישור. גורמים בסביבת מכבי חיפה ומכבי תל אביב מספרים כי באטוקיו הוצע לירוקים שהחליטו לוותר על האיטלקי ממוצא ארגנטינאי, וכך נוצר הקשר עם קרויף שמיהר לקדם את העסקה ולהנחיתו בהתלהבות שלא דעכה עד עכשיו בקבוצתו. בשלב זה אין כוונה לשחרר את הקשר בינואר, אבל במידה שיהיה זר איכותי יותר הדבר יקרה בחורף או בסיום העונה.

בנושא השחקנים שעשויים לצאת בהשאלה, השם החם הוא של דור פרץ שחתם חוזה לשלוש שנים נוספות. פרץ אינו משחק בתדירות גבוהה ורק לאחרונה הכריז שיעשה הכל כדי להמשיך בצהוב. הקשר מבוקש במספר קבוצות בארץ ומי שפועל להעבירו בהשאלה לקבוצתו הוא מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר, שכבר העביר מסרים למכבי תל אביב ולסביבתו של השחקן. קרויף, שבפעם שעברה בה הושאל פרץ לחיפה תמך במעבר, לא יפעל הפעם ורק אם הקשר יבקש לעזוב תתקבל ההחלטה בנושא.


פרץ. ילבש שוב אדום שחור? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי