מכבי תל אביב רצתה לדחות את הגמר, באר שבע סירבה

עומר אצילי מול מאור מליקסון
עומר אצילי מול מאור מליקסון | דני מרון

הקרב על גביע הטוטו בין האלופה לסגניתה יתקיים ב-ב-14.12 (20:40) באצטדיון בנתניה. הצהובים רצו להזיז את התאריך בשל עומס, האדומים לא היו מוכנים. וגם: פורסמו המועדים והשעות של המחזור ה-16 בליגת העל

(גודל טקסט)
מנהלת הליגות הודיעה הערב (שני) כי גמר גביע הטוטו בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע ייערך באצטדיון בנתניה ביום חמישי, 14.12, ב-20:40.


לפי הודעת המנהלת שתי הקבוצות ביקשו לקיים את המשחק דווקא בנתניה על מנת לאפשר לקהל גדול ככל האפשר לצפות במשחק המסקרן. מחירי הכרטיסים לקהל הרחב יעמדו על מחיר אחיד של 50 שקלים בקופות (לפני עמלה).



 לספורט1 נודע כי עוד לפני שפורסם היכן יתקיים הגמר, הצהובים ביקשו לדחות את המשחק למועד אחר בשל שובה של הקבוצה מספרד, שם היא תשחק מול ויאריאל (חמישי) ומשחק הליגה נגד מכבי פתח תקווה (שני). הפועל באר שבע, שלא התנגדה לקיים את המשחק במגרש הביתי של הצהובים, לא הסכימה להזיז את התאריך ובשל כך הנושא ירד מסדר היום.



מכבי תל אביב העפילה לשלב הגמר לאחר שניצחה 0:2 את עירוני קריית שמונה. הפועל ב"ש הסתפקה ב-0:1 קטן על מכבי חיפה כדי להעפיל. שתי הקבוצות כבר נפגשו העונה בליגה, כשהקבוצה של ברק בכר יצאה עם ידה על העליונה, 1:2 בטרנר.



בן שהר. גם הפעם האדומים יחגגו? (מאיר אבן חיים)

הקרב בנתניה. שהר (דני מרון) 
 

בנושא אחר, מנהלת ליגת העל פרסמה את המועדים והשעות של המחזור ה-16 בליגת העל. ביום שבת ה-30 בחודש המחזור יצא לדרך כשהפועל חיפה תתארח אצל בני יהודה ב-16:00. מכבי חיפה תפגוש את הפועל עכו (18:15) ובמקביל, מכבי נתניה תפגוש את הפועל רעננה. מכבי פתח תקווה תגיע לטדי כשהיא תפגוש את בית"ר ירושלים ב-20:30.


ביום ראשון, מ.ס. אשדוד תגיע לצפון כשהיא תתארח אצל עירוני קריית שמונה (19:00), מאוחר יותר (20:15) – הפועל באר שבע תגיע לאשקלון לדרבי דרומי בלילה שיסיים את השנה האזרחית. ביום שני המשחק המרכזי יפגיש את מכבי תל אביב, שתגיע לאצטדיון בעכו למפגש מול בני סכנין. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי