תואר ראשון להפועל עפולה: מחזיקת גביע הטוטו ללאומית

הפועל עפולה חוגגת
הפועל עפולה חוגגת | אודי ציטיאט

צמד של שוואט, אחד בפנדל, ושער של גולדמן העניקו לקבוצה הצפונית 0:3 על הפועל רמת גן בגמר. המאמן אופיר חיים: "בשבילי זה כמו זכייה באליפות"

(גודל טקסט)
הפועל עפולה זכתה בתואר ראשון בתולדותיה מחזיקת גביע הטוטו של הליגה הלאומית לאחר שהביסה בגמר 0:3 את הפועל רמת גן.  השחקנים של אופיר חיים הסתערו על השער של האורדונים מהפתיחה במשחק שנערך באצטדיון גרונדמן ברמת השרון ועלו ליתרון 0:2 כבר במחצית הראשונה מצמד של יובל שוואט. נתי גולדמן השלים במחצית השנייה וקבע את תוצאת המשחק, 0:3.

הקבוצה מהצפון המדורגת במקום ה-11 בליגה הדיחה בדרכה לגמר שתי קבוצות צמרת את הפועל ראשל"צ ברבע הגמר ואת אחי נצרת בחצי. בדקה ה-18 חטף שוואט כדור מעדי תמיר ומול טל בומשטיין גלגל לרשת, 0:1 לעפולה. בדקה ה-39 נגע אושר אבו בכדור בידו ברחבה ושוואט השלים צמד מהנקודה הלבנה.  רמת גן פתחה את המחצית השנייה בלחץ רצוף על השער של עפולה וספגה ממתפרצת בצד השני כשגולדמן מצא עצמו חופשי מול השער והרשית את ה-0:3.

 

הזוכה כאמור ליקטה תואר ראשון עבור המועדון הצנוע מהעמק וגם שלשלה לכיסה סכום של 200 אלף שקל וסך הכל 280 אלף מכל שלבי התחרות. מאמן עפולה אופיר חיים: "אני מאושר בשביל הבחורים, הם היו כל כך לחוצים בהתחלה עד שהשער הראשון שחרר אותנו. בשבילי זה כמו זכייה באליפות"


 גולדמן. השער השלישי שלו (אתר מנהלת הליגות) 

 
 

הרכבים

הפועל עפולה:  רון שושן, ערן אזרד (ערן ביטון, 56), אסף אריאלי, נתי גולדמן (אלמוג שנקור, 72), נועם גמון, דודו טוויטו, מתיאס מרטין (סער בן מנשה 83), אליאור סיידר (עמית מזרחי, 75), ניב סרדל, עומר צלישר, יובל שאווט.

הפועל ר"ג: טל בומשטיין, אושר אבו, ליעד ברקוביץ' (מוחמד אבו פאני, 46), איתן וולבלום, שרון זיסו, ריק טן וורד (לירן רוטמן, 63), ליאור לוי (שגיב כהן, 62), שמוליק מלול, עוז פרץ (דולב חזיזה, 46), ניר שרון, עדי תמיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי