שהר: "רוצה להמשיך בב"ש". עתידו של קואנקה לא ברור

בן שהר
בן שהר | אריאל שלום

האלופה מלקקת את הפצעים לאחר ההפסד 1:0 למכבי ת"א בגמר גביע הטוטו, החלוץ: "מאכזב לאבד תואר, מכבי רצו יותר, מחכים לשיר צדק". במועדון מבינים: אסור שטוני וואקמה יעזוב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שיר הרעות, גרסת הפועל באר שבע. החלוץ בן שהר לא התאפק אמש (חמישי), והשמיע כמה מילות עידוד לחברו לקבוצה, שיר צדק, תוך שהוא עוקף באלגנטיות את האיסור הגורף שהטיל המועדון על השחקנים לבל יביעו את עמדתם בעניינו של הבלם שספג השבוע עונש השעייה של שמונה חודשים בהוראת בית הדין המשמעתי של אופ"א.


בסיום משחק גמר גביע הטוטו שבו איבדה באר שבע תואר ראשון העונה כשנוצחה 1:0 מול מכבי תל אביב, נשאל שהר אם ירצה להתייחס לפרשת צדק, ולהפתעת הנוכחים אמר את אשר על ליבו. למרות הנחיותיו של קצין העיתונות, גיל לבנוני, שהיה לצדו, ולפיהן "אנחנו לא מתייחסים לעניין", העדיף שהר שלא להתעטף בשתיקה רועמת.
 



"אנחנו אוהבים את שיר ומחכים לו לקראת העונה הבאה, בעזרת השם", אמר החלוץ. כשמישהו זרק לעברו שהוא מסתכן בספיגת קנס שעלול לפגוע לו בכיס, שהר לא התרגש. "קנס? אז שיהיה קנס", הוסיף בחיוך.


בהתייחסו להפסד הבכורה של קבוצתו במעמד של גמר בעידן ברק בכר, הוסיף מלך השערים הבאר שבעי: "איבדנו תואר וזה מאוד מאכזב. תואר הוא תואר לא משנה מה זה, גם אם זה גביע הטוטו. אף פעם לא כיף להפסיד, במיוחד כשזה קורה במשחק גמר. מכבי אולי קצת רצו יותר, וחבל. לקחנו כמה תארים בשנים האחרונות, ואנחנו רוצים להמשיך לעשות את זה גם השנה".



אליניב ברדה מנחם את מאור מליקסון ובן ביטון בסיום הגמר (אריאל שלום)


"ממשיכים הלאה, כמו שאומרים, הליגה היא הלחם והחמאה וביום ראשון אנחנו שוב בנתניה, הפעם במסגרת הליגה". שהר המשיך לספק כותרות ואישר את הפרסום בספורט 1 בנוגע להתקדמות המו"מ בינו ובין ראשי האגודה לקראת החתמתו על חוזה חדש, ארוך טווח ומשודרג. הרחק ממספרי הצנזור של בתיה שהר, ירה בנה: "אני ובאר שבע נמצאים במשא ומתן. אנחנו רוצים להמשיך יחד ואני מקווה שזה יקרה בקרוב, וכשזה יקרה אתם תדעו".


בקבוצה מבינים שטוני וואקמה הוא אכן "נשק שובר שוויון", שיהיה קשה להסתדר בלעדיו בהתמודדות על אליפות שלישית ברציפות. החשש מפני עזיבה אפשרית של הגנרל חלחל אמש ליציעים, והרשתות החברתיות הוצפו בסטטוסים של אוהדים מודאגים. בעקבות ההפסד גברו ההערכות שבאר שבע לא תאפשר לכוכבה הבלתי מעורער לעזוב בחלון ההעברות של ינואר, גם אם ברמה ההצהרתית דוברים מטעמה משדרים שהקבוצה לא בנויה על שחקן אחד ומספיק חזקה כדי לעמוד ביעדיה גם בלעדיו.



שיר צדק. החברים בקבוצה מחכים לו (מאיר אבן חיים)


"ברק ומשפחת ברקת מבינים יותר טוב מכולם מדוע אי אפשר לוותר על שחקן כמו טוני וואקמה", אומר גורם המעורה היטב בענייניו של הגנרל. היעדרותו של הניגרי הבינלאומי מגמר גביע הטוטו הוסברה בדלקת גרון שהצריכה טיפול אנטיביוטי והייתה מגובה ב"פתק מהרופא". משחק שלישי ברציפות שטוני מחוץ לסגל, כאשר משני המשחקים הקודמים נבצר ממנו להשתתף בגלל כאבים בקרסול. לעומתו, הקשר הספרדי, איסאק קוואנקה, נמצא בקו הבריאות ולאכזבתו אפילו לא מצליח לפלס את דרכו לסגל. עתידו בקבוצה אינו ברור.


וחזרה לבכר: המאמן המעוטר לא ימסגר את מדליית הכסף שהוענקה לו אתמול בנתניה, וירצה לשכוח את המעמד המכביד. מצד שני, אולי טפיחת השכם שקיבל מעופר עיני מרמזת על תחילת מסע החיזורים אחריו מצדו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל שמחפש בנרות מאמן חדש לנבחרת. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי