"אם נודח מהגביע, רובנו לא נהיה כאן בעונה הבאה"

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים | דני מרון

דריכות שיא במכבי חיפה לקראת המשחק בראשון (20:30) אצל הפועל תל אביב בסיבוב ח' בגביע. מאס היה מרוצה מהמוטיבציה של השחקנים באימונים השבוע. ורמוט (לא צפוי לעזוב בינואר) ורז מאיר צפויים לפתוח

(גודל טקסט)

דריכות שיא במכבי חיפה לקראת המשחק ביום ראשון (20:30) אצל הפועל תל אביב בסיבוב ח' בגביע. במהלך כל השבוע דיברו במועדון הירוק על כך שהעפלה לשלבים המאוחרים של הגביע יכולה להציל מעט את העונה הזאת.

ובכל זאת קיים חשש מול האדומים שנמצאים במקום השני בליגה הלאומית. "ראינו את התוצאות של המשחקים ודווקא הקבוצות הנחותות יותר עשו תוצאות גדולות, מה גם שהפועל תל אביב זה מועדון ענק" אמרו בצד הירוק.

צוות המאמנים רוב מאס ואיתי מרדכי התמקדו בשיטות המשחק של האדומים, וההולנדי אף שיבח את השחקנים על הרצינות והנחישות באימונים. "אתם עובדים עם המון מוטיבציה ואני מעריך את זה" אמר מאס.

בקרב השחקנים גם מבינים כי אי הצלחה בגביע יכולה לשנות את הרצון של המנהל הטכני שלא לבצע שינויים במהלך חודש ינואר. "מדובר במשחק על עונה שלמה כאשר גם העתיד האישי של כל שחקן מוטל על המאזניים. אם נודח מהגביע, רובנו לא נהיה כאן בעונה הבאה".


מאבוקה. מאכזב לאחרונה (ערן לוף)

מבחינת ההרכב למשחק נראה כי המגן הקמרוני ארנסט מאבוקה שמאכזב לאחרונה יורד לספסל ורז מאיר יקבל הזדמנות בהרכב הראשון. המגן הצעיר יונתן לוי יחזור ל-11 לאחר שנגרע מהסגל מול עכו בגלל שלקח תרופה שאינה מאושרת ברשימת התרופות. הקשר גילי ורמוט יזכה להזדמנות נוספת בהרכב ובחיפה עדיין מאמינים בו וגם הבהירו לקבוצות שהתעניינו בוורמוט כי אין להם כוונה לשחררו בינואר. החלוץ עומר דמארי פצוע ויישאר מחוץ לסגל.

קפטן הקבוצה, רמי גרשון: "למרות שהפועל תל אביב משחקת בליגה הלאומית, זה מועדון גדול עם שחקנים טובים ואסור לנו להקל ראש. נבוא במלוא המוטיבציה והרצינות כדי לעבור שלב. לא פשוט לעשות את ההפרדה בין היכולת בליגה למשחק גביע, אני אנחנו שחקני כדורגל מקצועניים ואנחנו באמת מנסים להתנתק".


גרשון. "צריך לעשות את ההפרדה בין הליגה לגביע"

את הקבוצה ילוו למושבה כאלפיים אוהדים, לאחר שכל הכרטיסים שהוקצו אזלו. "אנחנו יודעים שהאוהדים עוברים תקופה לא קלה יחד אתנו. הדבר הראשון שאנחנו רוצים זה להביא תוצאות טובות בשביל הקהל. אנחנו רוצים לשמח אותם וכמובן שזה עוזר לראות את הצבע הירוק ביציע"., סיכם גרשון.

הרכב משוער: עומרי גלזר, רז מאיר, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, יונתן לוי, גל אלברמן, רועי קהת, גילי ורמוט, ניקיטה רוקאביצה, סינטיהו סלליך ומוחמד עוואד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי