רוטן: "מרוצה מיכולת הצעירים", ערן לוי: "כרגע אני שחקן נתניה"

פרד רוטן
פרד רוטן | ערן לוף

מאמן מכבי חיפה, שקיווה לפתוח את העונה עם ניצחון, הגיב לאחר ה-1:1: "בחצי השעה הראשונה היינו עצבניים, לאחר מכן שיחקנו טוב. במשחק הבא גלזר יפתח". במכבי נתניה מתייחסים למעמדו של החלוץ: "נתן ונותן לנו"

(גודל טקסט)
עונת 2018/19 בישראל יצאה רשמית לדרך הערב (שבת) עם פתיחת גביע הטוטו, אבל המשחק המרכזי שהפגיש ב"סמי עופר" בין מכבי חיפה למכבי נתניה הסתיים ב-1:1 שבוודאי מאכזב את המארחים: למרות תמיכה של כ-9,000 ירוקים ביציעים ועם מיכיל קראמר שערך בכורה בחוד, קבוצתם של מוחמד אלאך ופרד רוטן לא הראתה שינוי רב לעומת העונה שעברה – שיחקה בהרכב כמעט זהה וגם כשכבשה מרגלי ניקיטה רוקאביצה ספגה בתוספת הזמן מרגלי ערן לוי ולמזלה לא נכנעה, אחרי שפנדל אומלל של דידייה קוגבנייה כבר בדקה התשיעית נבעט הרחק מהמסגרת.


בסיום המשחק טען המאמן ההולנדי פרד רוטן: "אני מרוצה מהיכולת של הצעירים, אמשיך לתת להם הזדמנויות לשחק. אני חושב שבחצי השעה הראשונה בהחלט לא היינו טובים, אלא היינו עצבניים. לאחר מכן שיחקנו טוב. בתוספת הזמן נלחצנו ועדין זה לא היה בסדר שספגנו. השער עצמו שער יפה ואני מברך את הכובש".


עוד אמר רוטן: "אני לא מרוצה מהתוצאה, אבל מרוצה מהיכולת בדקות ארוכות של המשחק. בהמשך ישחקו שחקנים אחרים וניתן גם להם צ'אנס. מאוד קשה להבקיע נגדנו ובעתיד הקבוצה תהיה מאורגנת יותר. המשחקים בגביע הטוטו טובים לנו כהכנה לפתיחת עונה. בעמדת השוער במשחק הבאה ישחק גלזר ונראה עד תחילת העונה אם אנחנו צריכים לקבל החלטות".


ערן לוי. עשה את ההבדל בתוספת הזמן וקבע שוויון (דני מרון)


אשר למכבי נתניה שהצליחה לחלץ נקודה בדקה ה-92, עוזר המאמן שי ברדה אמר בסיום: "בחלקים מסוימים שיחקנו טוב ובחלקים אחרים פחות טוב. משחק המעבר לא היה מספיק טוב ונשפר את זה ".


מעמדו של ערן לוי: "ערן לוי נתן ונותן במכבי נתניה. אנחנו צריכים להתחזק בעוד שני שחקני התקפה נוספים – ומה שיש לערן לוי יש לו. בגדול רק כאשר הסגל ייסגר נדע מה המטרות, אבל אנחנו רוצים לשחק כדורגל התקפי עם רצון לעונה לא פחות טובה. הקבוצה צעירה וזה מה שמאחד אותנו, אנחנו עוזרים להם ותומכים בהם ואני מאמין שיהיה בסדר השנה".


ערן לוי עצמו אמר בסיום: "היו לי בקריירה שערים יפים מזה, אבל אני שמח. זה משחק ראשון של העונה ונצטרך לתקן את הדברים ולשפר את מה שעשינו לא טוב, אבל יכולנו לעשות תוצאה טובה יותר עם הפנדל מהמחצית הראשונה. קשה לשמוח כשאתה יושב על הספסל, זה נורמלי, אני והמועדון עושים את השיקולים שלנו וכרגע אני שחקן מכבי נתניה".


השוער דני עמוס נשאל גם הוא על מעמדו של ערן לוי שרק עלה מהספסל וכבש בתוספת הזמן ואמר בקצרה: "כל עוד ערן לוי הקפטן אז הוא הקפטן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי