אירופאית אחת: מכבי ת"א גברה על בית"ר 0:1 ועלתה לחצי גמר גביע הטוטו

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | דני מרון

סגנית האלופה הכניעה את מה שנשאר מהאורחת במשחק האירופאיות והעפילה הודות לשער של שוינפלד (57). בכורה פושרת לשכטר. הקהל שהגיע מהבירה נהם כלפי דסה, קילל את טביב וקרא קריאות גזעניות

(גודל טקסט)

מרשים זה לא היה, אך מכבי תל אביב סימנה וי והעפילה הערב (ראשון) לחצי גמר גביע הטוטו לאחר שגברה 0:1 בנתניה על בית"ר ירושלים במשחק האירופאיות הודות לשער של ארון שוינפלד (57). בשיטה החדשה של המפעל, שכזכור החלה העונה, הקבוצות שמשחקות באירופה לא משתתפות בשלב הבתים ולכן הצהובים מצאו את עצמם בשלב ארבע האחרונות בתום משחק אחד בלבד.


הצהובים הופיעו למשחק בהרכב שני וכאמור סיפקו משחק פושר, אך הצליחו לנצח הודות לסגל עמוק ואיכותי בהרבה משל בית"ר ירושלים. את השער היחיד במשחק כבש שוינפלד שהסתובב נהדר ברחבה והכניע את טמיר ללו הצעיר אחרי בישול של גלזר בדקה ה-57.


הירושלמים הגיעו לנתניה ללא שחקני הרכש והמאמן גיא לוזון שלא עברו בבקרה התקציבית והשאיפה המרכזית של סמי מלכה (האיש שעמד על הקווים) הייתה לא להתבזות והיא אכן הושגה. טמיר ללו, דניאל חבה ועוזיאל פרדו פתחו ב-11 של בית"ר ורשמו בכורה בקבוצה הבוגרת, כשעל הספסל המתינו רק שחקנים אלמוניים.



אחרי הפועל חיפה, מכבי ת"א היא העולה השנייה לחצי גמר גביע הטוטו (דני מרון)


כ-1,000 אוהדי בית"ר, שחלקם מחרים את משחקי הבית של הקבוצה לאור מצבו של המועדון ובמטרה לפגוע בכיסו של הבעלים אלי טביב, עשו את הדרך הארוכה לנתניה ובמרבית הזמן הם התעסקו בלגרום לבעלים נזק.


הקהל הירושלמי, או לפחות חלקו, קילל את הבעלים ללא הפסקה, נהם לעברו של אלי דסה ובשאר הזמן קרא קריאות גזעניות. מי שזכה לעידוד היה דווקא איתי שכטר שרשם בכורה במדי מכבי תל אביב וזכה למחיאות כפיים מהקהל שעד לא מזמן היה שלו.




הרכש החדש מאור קנדיל לצד יונתן כהן ביציע (דני מרון)

לא עבר בבקרה. גיא לוזון ביציע (דני מרון)

קללות, נהמות וקריאות גזעניות. אוהדי בית"ר ירושלים בנתניה (דני מרון)

אוחנה ומנספורד מחובקים ביציע (דני מרון)


הרכבים
מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', רוסלן ברסקי (דור פרץ, 78), שרן ייני, שחר פיבן, שון גולדברג, דן גלזר, אליאל פרץ, אייל גולסה (אלי דסה, 46), מתן חוזז (עומר אצילי, 46), איתי שכטר (וידאר קיארטנסון, 85), ארון שוינפלד (אלירן עטר, 65).


בית"ר ירושלים: טמיר ללו, אבישי כהן, טל כחילה, דניאל חבה, מיקי סירושטיין, יעקב בריהון, אופיר קריאף, אריק סאבו, עוזיאל פרדו (רועי פדידה, 84), אנתוני וארן (עדן עזורי, 65), יאקוב סילבסטר.

מהלך המשחק

דקה 5: מתן חוזז ניסה להכניע את את טמיר ללו בבעיטה מרחוק, אך הכדור שלו עלה גבוה מעל השער.




ניסיון ראשון במשחק. מתן חוזז (דני מרון)
 
 

דקה 33: אחרי דקות חלשות של שתי הקבוצות, איתי שכטר הגיע להזדמנות לא רעה. רוסלן ברסקי הרים מימין, החלוץ הגיע ראשון ונגח ליד העמוד.



כמעט כבש מול האקסית. איתי שכטר במדי מכבי תל אביב (דני מרון)


דקה 57, מכבי ת"א עלתה ל-0:1: דן גלזר ניסה לבעוט מרחוק, אך הכדור הגיע לשוינפלד שהסתובב בצורה נפלאה ומצא את הרשת מקרוב.


דקה 60: הגנת בית"ר לא הצליחה להרחיק מחמישה מטרים, אך למזלה איתי שכטר הצליח להחמיץ ברשלנות משישה מטרים.



מיקום טוב וסיבוב נהדר. שוינפלד חוגג את הראשון (דני מרון)


דקה 71: אלירן עטר שעלה במקום שוינפלד ניסה מרחוק בתום מהלך יפה של הצהובים, אבל טמיר ללו הצעיר היה במקום והדף.



גלזר במאבק מול וארן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי