דמארי: היו לי הצעות נוספות, אני מרגיש בבית בהפועל תל אביב

עומר דמארי
עומר דמארי | אודי ציטיאט

הקפטן החוזר דיבר לאחר הניצחון הענק 0:4 על בני יהודה בגביע הטוטו: "הדבר החשוב הוא שנהיה עם הרגליים על הקרקע". רפואה: "הוא החלוץ הכי טוב בארץ". האפשרות שערן לוי יגיע נפסלה בהודעה רשמית של המועדון

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב חזרה לליגת העל אתמול (ראשון)עם ניצחון 0:4 על בני יהודה, שהוכיח כי האדומים יהיו גורם משמעותי בליגת העל. בקבוצה מקווים שהניצחון יאיץ את מכירת המנויים, יחד עם חזרתו של הקפטן עומר דמארי שנכנס למשחק בדקה ה–71 ועורר גל התלהבות בקרב האוהדים.

המאמן קובי רפואה, האחראי לשובו של דמארי, הבהיר: "רוצים את עומר האמיתי, החלוץ הכי טוב בארץ. דמארי הוא החלוץ הראשון של הפועל ונעזור לו להיות השחקן שכולנו מכירים".

דמארי עצמו אמר: "צריך להמשיך קדימה וזה רק משחק ראשון. יש כאן קבוצה טובה רעבה להצלחה ושחקנים טובים, הליגה זה סיפור אחר. אני מרגיש בבית בהפועל תל אביב, מול השחקנים וקהל האוהדים. היו לי הצעות נוספות ואני הייתי נחרץ לשחק רק פה".

התקופה בה היה מחוץ להפועל ת"א: "הייתה תקופה פחות טובה, והיו סיבות לכך שאני לא רוצה להיכנס אליהן. אני רוצה לשוב ולהיות מה שהייתי, לא רוצה להיכנס למדד השערים שאבקיע העונה".

קובי רפואה.
קובי רפואה. "נעזור לעומר להיות החלוץ שכולנו מכירים" (אודי ציטיאט)

המשימה המקצועית הקרובה של קובי רפואה: "להביא שחקן שיעשה את ההבדל בחלק הקדמי וייתן את הפס לגול, להביא עוד שחקן אחד. אני יודע איפה צריך להשתפר והדבר החשוב הוא שנהיה חזק עם הרגליים על הקרקע עם מחויבות כי כל ניצחון טוב בהמשך לביטחון בקבוצה".

מסתמן כי כבר ביום רביעי במשחק נגד הפועל רעננה דמארי יקבל את חולצת ההרכב הראשון. הצוות המקצועי יהיה אמור לבצע שינוי בקרב שלישיית החלוצים אחמד עאבד, רועי זיקרי ופייסל מוליץ' ואפשר שזיקרי יוסט לאגף שמאל ומוליץ' יהיה על הספסל. במועדון טוענים כי הם מחפשים שחקן בעמדה של חולצה מספר 10. קובי רפואה הוא זה שינחית במתחם חודורוב את השחקן שהוא רוצה. המועדון אישר בהודעה רשמית שהאפשרות שערן לוי המשוחרר הטרי של מכבי נתניה, יגיע, נפסלה ע"י רפואה.

הרכש מנבחרת ליטא אדבינאס גריבדיאניס עלה אתמול כמחליף אבל קיימות לגביו תוכניות לשחק כבלם, אם הצוות המקצועי יחליט שאוראל דגני ישחק במשחקים מסוימים כמגן ימני. הקשר הברזילאי רוג'ר ברנרדו, שכיסה אתמול שטח רחב, זכה למחמאות על משחקו ומנהיגותו: "מדובר בשחקן מצוין ומנהיג שיודע היכן להשתפר". גם רמזי ספורי זכה לשבחים על כך שמוסיף יצירתיות למשחק ומבסס את מקומו בהרכב הפותח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי