בכורה לגירדוייניס ב-11 של הפועל תל אביב, דמארי בחוץ

הפועל תל אביב
הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

בלם הרכש הליטאי צפוי לפתוח מחר אצל העולה החדשה במחזור השני של גביע הטוטו עקב פציעתו של דגני שנקע את הקרסול, החלוץ יעלה מהספסל. ברעננה, יניב מזרחי שהגיע מעירוני קריית גת הרשים ואמור לשחק

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב השלימה את הכנותיה למשחק מחר (רביעי) בגביע הטוטו נגד הפועל רעננה. כאמור, במחזור הראשון ניצחו האדומים 0:4 את בני יהודה בניסוי הכלים הרשמי הראשון שלהם העונה והציגו יכולת לא רעה בעיקר במחצית הראשונה. המאמן קובי רפואה ביקש משחקניו לצנן את ההתלהבות מהניצחון, לרדת לקרקע ולהמשיך לעבוד קשה ולהשתפר. הבלם אוראל דגני אשר נקע את קרסולו במשחק נגד בני יהודה והוא אינו כשיר, את מקומו בהרכב אמור לתפוס בלם הרכש הליטאי אדווינס גירדוייניס אשר שותף כמחליף נגד הכתומים.

 

בצוות המקצועי מקווים שקפטן הקבוצה עומר דמארי יחזור לכושר באופן הדרגתי והוא צפוי גם מחר להיכנס כמחליף, כמו במשחק נגד בני יהודה.

חוץ מהשינוי הכפוי בעמדת הבלם, קובי רפואה לא מתכנן שינויים נוספים ב-11 מההרכב ששיחק נגד בני יהודה. 

 

הרכב משוער: אריק ינקו, עידן כהן, אדווינס גירדוייניס, אדי גוטליב, מרווין פירסמן, ניר לקס, רוג'ר ברנרדו, רמזי ספורי, אחמד עאבד, רועי זיקרי, פייסל מוליץ'.


דמארי. משתלב בהדרגה (אודי ציטיאט)

הפועל רעננה

הפועל רעננה תגיע להתמודדות לאחר התיקו 0:0 בחוץ נגד מ.ס. אשדוד ותארח את העולה החדשה מתל אביב באיצטדיון רמת גן, שיהיה איצטדיון הבית של הקבוצה לעונה הקרובה. המאמן מנחם קורצקי שוחח עם שחקני הסגל והבהיר להם כי המשחקים בגביע הטוטו הינם גם לצורך הכנה וחיבור של הסגל החדש וכי כולם יזכו להזדמנויות להוכיח את עצמם.

הקבוצה צרפה הקיץ את טל איילה, מירקו אורמוש, אריאל נגוואקם, ניב אנטמן, דין מימוני, יניב מזרחי ,מרטין אלאניס, אור דסה ועידן גמליאל.
בקבוצה בטוחים כי תוצאה טובה מחר נגד הפועל תל אביב תוסיף לביטחון בהמשך וליכולת הטובה של שלהי העונה שעברה.

החלוץ אריאל נגוואקם לא יקח חלק במשחק זכר למחלת המלריה שפקדה אותו במחנה האימונים בפולין והוא עשוי לשוב לשחק בתוך שבועיים בהתאם להמלצות הרפואיות. נחלוץ הרכש יניב מזרחי שהגיע מעירוני קריית גת מליגה א' וגילה יכולת טובה נגד אשדוד תורגל בהרכב הפותח.

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, בן והבה, עידו לוי, בן בנימין, עמנואל אמבולה, מירקו אורמוש (שניר שוקר), נימניה ניקוליץ', אור דסה (מרטין אלאניס), יניב מזרחי, טל איילה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי