עם סבע, ללא לוי: 1:3 נהדר למכבי נתניה בקריית שמונה

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

אבוחצירה כבש בבכורה המחודשת אחרי בישול נהדר של האסלביינק, אך מלדה הבקיע ממסירה של אולסק בתום מבצע מרהיב, הכוכב שסירב לקאזאן השלים מהפך הודות לטעות קשה של זועבי וגם בישל לקוגנבנייה בבכורה ללא הקפטן

(גודל טקסט)

אפשר לומר שזהו עידן חדש במכבי נתניה. נכון שבסך הכל מדובר במחזור השני של גביע הטוטו לעונת 2018/19, אבל מכבי נתניה שיחקה לראשונה ללא הקפטן ערן לוי והזכירה במעט את הקבוצה השמחה משנה שעברה, כזכור הפתעת העונה של עונת 2017/18, כשניצחה 1:3 בקריית שמונה את חיים סילבס ושחקניו שהיה זה משחקם הרשמי הראשון לעונה.

אחרי ה-1:1 הדרמטי מול מכבי חיפה בסמי עופר, דיא סבע שסירב להצעת רובין קאזאן הרוסית ובשלב זה נשאר במועדון, שב להרכב של דראפיץ' וברדה וניצל טעות קשה של מהדי זועבי כדי להרעיד את הרשת לראשונה העונה – הוא הרים לרחבה כדור פשוט, אבל השוער המקומי קפא ואפשר לכדור לנחות ברשת ולהפוך את התוצאה כבר בדקה ה-43.

הראשון להבקיע במשחק היה שמעון אבוחצירה, החלוץ ששב לקדנציה נוספת בצפון ונהנה מבישול נפלא של נייג'ל האסלביינק כעבור 14 דקות משריקת הפתיחה, אבל יונס מלדה הצעיר איזן בדקה ה-31 אחרי מבצע פשוט יפהפה במרכז השדה ונהנה ממסירה גדולה של ניקו אולסק ובדקה ה-63 המחליף דידייה קוגבנייה קבע את תוצאת המשחק. המארחת קריית שמונה הציגה את הרכש החדש לוי גרסיה, שהגיע להזדמנות ענקית בדקה השמינית ופספס אותה כשניסה לפרגן להאסלביינק. מי שנעדרו היו המגנים אורי מגבו ויובל שפונגין. למרות פתיחה טובה מאוד בהתמודדות, נראה שלחיים סילבס יש עוד לא מעט עבודה בחיבור הסגל כדי להימנע מעונה נוספת בפלייאוף התחתון.

הרכבים
קריית שמונה: מהדי זועבי, מרקוס דיניז, איאד אבו עביד, עידן נחמיאס, נירן רוטנשטיין, סמואל בראון (עידו דוידוב, 64), אפונסו טיירה, עומר לקאו (עדן שמיר, 57), נייג'ל האסלביינק, לוי גרסיה (איסמעיל ריאן, 76), שמעון אבוחצירה (מוחמד שכר, 57).

מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון (דולב אזולאי, 80), טים הויבך, דודי תירם, דודי טוויטו, עלי מוחמד, יניב בריק (גבי קניקובסקי, 67), ניקו אולסק (אילון ירושלמי, 62), דיא סבע (ג'ייק רוזנסקי, 74), יונס מלדה (דידייה קוגבנייה, 57), שובל גוזלן.


דיא סבע. בינתיים הוא ממשיך כרגיל במכבי נתניה (דני מרון)


מהלך משחק
דקה 8: הזדמנות אדירה לקריית שמונה. לוי גרסיה רץ לבדו כל הדרך לשער של דני עמוס, אך במקום לבעוט ניסה לפרגן לנייג'ל האסלביינק, מסר רע והויבך השתלט והרחיק.

דקה 14, 0:1 לקריית שמונה! בכורה מוצלחת מאוד לשמעון אבוחצירה, שמצא את עצמו באחד על אחד מול דני עמוס ולא התקשה למצוא את הרשת. בישול נפלא של נייג'ל האסלביינק, שהתגבר בקלילות על עלי מוחמד ומצא את החלוץ פנוי ברחבה.

דקה 31, מכבי נתניה השוותה ל-1:1! כדורגל נהדר בצפון, הפעם האורחים זכו להרעיד את הרשת. מספר חילופי מסירות במרכז המגרש שחררו את הלחץ, ניקו אולסק מצא בכדור עומק את יונס מלדה והאחרון ניער את ההגנה ובעט כדור חזק ומדויק פנימה. 


דקה 43, 1:2 למכבי נתניה!
היהלומים השלימו מהפך לפני המחצית. דיא סבע הגביה כדור אלכסוני לרחבה, זועבי קפא ובמקום לקלוט כדור פשוט במיוחד נתן לו להתגלגל לרשת.


השער הראשון של דיא סבע לעונת 2018/19 (דני מרון)

דקה 45: החמצת ענק של קריית שמונה. טיירה השאיר את האסלביינק באחד על אחד, האחרון ניסה להתחכם ולהקפיץ מעל עמוס ופספס את המסגרת בסנטימטרים.

דקה 57: לוי גרסיה יכול היה להשוות, אבל בעט גבוה מעל השער.


דקה 63, 1:3 למכבי נתניה!
דיא סבע חדר לתוך הרחבה, הקדים את אבו עביד והעביר רוחב שקוגבנייה הרענן הגיע אליו ראשון וכבש מקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי