פרד רוטן: גביע הטוטו? אני מעדיף לזכות באליפות

פרד רוטן
פרד רוטן | ערן לוף

מאמן מכבי חיפה דיבר אחרי התיקו השני ברציפות בגביע הטוטו, הפעם 1:1 בחוץ מול בני סכנין: "העונה שעברה הייתה אסון. אני לא מקבל את מה שראיתי על המגרש ברבע השעה האחרונה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה עדיין ללא ניצחון בתום שני מחזורים בשלב הבתים של גביע הטוטו. אחרי ה-1:1 מול מכבי נתניה בסמי עופר, הירוקים סיימו הערב (שלישי) בתוצאה זהה בדוחא מול בני סכנין. נטע לביא כבש את השער בבעיטה מחוץ לרחבה, אך שלומי אזולאי החלוץ השווה וקבע את תוצאת המשחק. הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדז'ק עלה להופעת הבכורה שלו במדים הירוקים בדקה ה-55 ועדיין מוקדם להסיק מסקנות לגבי יכולתו.

פרד רוטן סיכם: "אני לעולם לא מרוצה כשאני מסיים בתיקו. עם כל הכבוד ליריבה, היינו טובים יותר היום והיינו חייבים להביא את זה לידי ביטוי בשערים, אבל לצערי לא הצלחנו לייצר יותר מידי מצבי הבקעה. ברבע השעה האחרונה זה היה נראה שרצינו לסיים בתיקו ואני לא מקבל את זה. אנחנו רוצים לנצח משחקים גם בגביע הטוטו, אבל אם אצטרך לבחור בין המפעלים אז אעדיף לזכות באליפות".

הופעת הבכורה של הקשר הקמרוני ג'ורג 'מנדז'ק: "זה טבעי שלוקח לו זמן, הוא יעזור לנו בעתיד".

פתיחת הליגה: "אני לא מפחד מכך, נהיה מוכנים ב-100 אחוז. מצפה לנו תחרות קשה, אבל יש לנו סגל טוב ובסיום החלון הוא יהיה אפילו טוב יותר. העונה שעברה הייתה אסון ואנחנו צריכים להשיג תוצאות טובות יותר".


בכורה במדים הירוקים. ג'ורג 'מנדז'ק (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי