חדרה צפויה לעבור היום בבקרה, דויד מתיאוס חתם

דוד מתיאוס
דוד מתיאוס | Gettyimages

לאחר מאמצים רבים הצליחו ראשי העולה החדשה למצוא את הכספים שישמשו כערבויות והקבוצה תקבל אישור רשמי וסופי לשחק בליגת העל. הבלם הספרדי הצטרף רשמית ועשוי לשחק כבר בשבת

(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת העל, הפועל חדרה, צפויה לעבור במהלך היום (רביעי) רשמית בבקרה התקציבית ולקבל את האישור סופי לשחק בעונה הקרובה בליגת העל. כזכור, ראשי המועדון העבירו את תקציב המינימום כבר בשבוע שעבר, אבל אז היו חסרות ערבויות לבקרה והדבר מנע שימוש בכל שחקני הסגל במשחק גביע הטוטו בשבת מול בני סכנין (0:0).

בימים האחרונים מצאו בחדרה תורמים שהעבירו את הכספים שישמשו את הערבויות ולכן המועדון יקבל את האישור הסופי מהבקרה התקציבית. כידוע המועדון מהשרון העמיד את התקציב הנמוך ביותר וזאת מכיוון שטרם קיבל את הניהול התקין ובקבוצה מקווים שהדבר יקרה בחודשיים הקרובים. "אנחנו בטוחים בצדקתנו ובמוקדם או במאוחר נקבל את הניהול התקין" אמרו בחדרה.

מבחינה מקצועית הודיעה הקבוצה על צירופו של הבלם הספרדי דויד מתיאוס, שמגיע מריאל מורסייה מהליגה השלישית בספרד. מתיאוס, 31, 1.90, שגדל בריאל מדריד והיה חלק מהסגל הרחב של הבלאנקוס במשך שנתיים, מחזיק ברקורד מרשים והספיק לשחק בפרנצאוורוש ההונגרית, בא.א.ק אתונה היוונית, באורלנדו מהליגה האמריקאית וגם בסראגוסה. הבלם התאמן עם חדרה במשך יומיים במחנה האימונים בפולין, שיחק 45 דקות מול אומוניה ניקוסיה והרשים מאוד את המאמן ניסו אביטן.

מתיאוס ינחת היום בישראל והוא אמור לשחק כבר בשבת במשחק גביע הטוטו של חדרה נגד מכבי נתניה. מתיאוס למעשה יהיה הזר החמישי של הקבוצה ביחד עם השוער אוסטין אג'ידה, הקשרים סמיר ביארטקביץ ואנז' פרדי פלומיין והחלוץ לוסיו מרניאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי