קובי רפואה: משחק חלש שלנו, חייבים להיראות טוב יותר

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

למרות הניצחון השני ברציפות, למאמן האדומים הייתה ביקורת על היכולת של חניכיו ב-1:2 על הפועל רעננה במחזור השני בגביע הטוטו אך שמח משער הניצחון של דמארי: "חשוב עבור כולנו, הוא יקבל כל מה שצריך"

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב ניצחה הערב (רביעי) 1:2 את הפועל רעננה במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של גביע הטוטו. האדומים רושמים את ניצחונם השני במפעל העונה אחרי שערים של שחקני הרכב רועי זיקרי ועומר דמארי. האחרון, כובש את שערו הראשון מאז חזר לקדנציה שנייה במדים האדומים כשנכנס כמחליף בדקה ה-56.


מאמן הקבוצה, קובי רפואה, שכזכור לפני חודש התפטר מאימון הקבוצה וחזר בו לאחר שיישר את ההדורים עם בעלי הקבוצה, יכול להיות מרוצה סך הכל מקבוצתו שלמרות שלא הרשימה הערב כמו במשחק הקודם מול בני יהודה, יכול לרשום לעצמו שני ניצחונות בשני משחקים.


עם זאת, למאמן העולה החדשה היו לא מעט ביקורת כלפי חניכיו: " זה היה משחק חלש שלנו, לא היינו מספיק אגריסיבים. יש הרבה עבודה ואני מקווה שנראה טוב יותר. הדבר היחיד שאני מרוצה ממנו הוא השער של דמארי שהיה חשוב מאוד עבורו ועבור כולנו, הוא יקבל כל מה שהוא צריך כדי לחזור לעצמו כמה שיותר מהר". לגבי השוער אריק יאנקו, שנפצע לקראת סיום המחצית הראשונה והוחלף: " אינני יודע מהי חומרת הפציעה, נקווה שהכל בסדר איתו" 


גם דמארי בעצמו נראה מרוצה משער הבכורה שלו בקדנציה השנייה בקבוצה: " כמובן שמאוד שמחתי מהשער שכבשתי, הפועל זה מועדון גדול מאוד שמקומו בצמרת"


המאמן בצד המפסיד, מנחם קורצקי אמר: " רצינו לנצח אבל יותר חשוב לנו שהקבוצה משחקת הדרך מסויימת ותמשיך את היכולת הטובה שלה מסוף העונה שעברה, יש לנו עוד הרבה עבודה ואנחנו חייבים  עוד מחץ ולהתחזק בחלק ההתקפי". לגבי הפנדל שלא נשרק לקראת הסיום: "יש טעויות בכל מקום וזה חלק מהמשחק, לא צריך לעשות עניין".



קורצקי. מחפש חיזוק לחלק ההתקפי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי