לבקוביץ' ועגייב בהרכב הפועל ת"א, התלבטות לגבי דמארי

עומר דמארי
עומר דמארי | דני מרון

השועריחליף את ינקו הפצוע מול מכבי פתח תקווה (ראשון ב-21:00), קשר במקום זיקרי שהתלונן על מתיחה. רפואה עדיין לא החליט אם לפתוח עם החלוץ והתייחס למפגש מול האקסית: "שייך להיסטוריה". בניון ייעדר מנגד

(גודל טקסט)

אחרי שני ניצחונות רצופים ושישה שערי זכות, הפועל תל אביב תארח מחר (ראשון ב-21:00) את מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים בגביע הטוטו. קובי רפואה, מאמן העולה החדשה, ממשיך לתרגל את ההרכב והמערך שילווה את הקבוצה במהלך העונה שבפתח ומי שייעדרו מהמשחק מחר הם אוראל דגני ואריק ינקו הפצועים שצפויים לשוב בעוד כעשרה ימים לפעילות. גם רועי זיקרי, שהתלונן על מתיחה, לא יהיה בסגל.

את מקומו של ינקו בין הקורות ימלא רובי לבקוביץ' שהצטיין כשעלה מהספסל בניצחון 1:2 על הפועל רענננה. על חשבון דגני ימשיך לשחק הבלם הליטאי אדווינס גירדוייניס. רק מחר צפוי רפואה להחליט אם לאפשר לעומר דמארי לעלות בהרכב לאחר שבשני המשחקים האחרונים, כזכור, החלוץ עלה מהספסל והצטיין. אם אכן יקבל את הקרדיט ב-11, פייסל מוליץ יירד לספסל.

רפואה התייחס למפגש מול מכבי פתח תקווה, קבוצתו לשעבר: "הפועל תל אביב היא הדבר הכי חשוב עבורי, כל מי שהיה בעבר שייך להיסטוריה, אני נמצא במקום אחר".לפני פתיחת המשחק תיערך דקת דומיה לזכרו של אילון שלו אמסלם ז"ל, שהיה שחקן מצטיין במחלקת הנוער של האדומים ואף זכה בתואר מצטיין העונה ב-2014.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אדי גוטליב, אדווינס גירדוייניס, מרווין פירסמן, ניר לקס, רוג'ר ברנרדו, רמזי ספורי, אמיר עגייב, אחמד עאבד, פייסל מוליץ' (עומר דמארי).


נמצא במקום אחר. קובי רפואה (אודי ציטיאט)

מכבי פ"ת: בניון ייעדר, קאניוק יתחיל על הספסל

אחרי הניצחון המרשים במחזור הפתיחה של גביע הטוטו 0:3 על מ.ס אשדוד, מכבי פ"ת מוכנה לקרב הפיקנטי מול מי שהחל את העונה שעברה על הקווים במלאבס, קובי רפואה.

הקבוצה של אלישע לוי תחסר מחר את יוסי בניון פעם נוספת, כאשר כפי שפרסמנו, הקשר צפוי לערוך סדרת בדיקות מחר כדי לאבחן באופן סופי ממה הוא סובל ומה יהיה זמן ההיעדרות. חתימתו  של הקשר גידי קאניוק על חוזהו תידחה למחר כשגם טופס השחרור מקבוצתו פחטאקור טאשקנט הגיע. קאניוק יפתח את המשחק על הספסל כשהכוונה היא לשלב אותו בהדרגה והוא צפוי לקבל דקות משחק ראשונות.

באימון המסכם, ערכו השחקנים אימון קליל שכלל בעיקר משחקוני טניס רגל ללא אימון טקטי, אך המאמן אלישע לוי צפוי לשמור על אותם 11 שניצחו באמצע השבוע, כשתאי בריבו יפתח בחוד ההתקפה ותומר בנבנישתי הצעיר ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב הפותח לאחר שהרשים וכבש.

הרכב משוער: צחי גיגי, נאור פסר, ז'והאן מרסיאל, תומאס סיבוק, גל שיש, רומאריו פירס, דידייה ברוסו, תומר בנבנישתי, לידור כהן, מנור סולומון ותאי בריבו.


ייעדר גם מחר. יוסי בניון (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי