אבוקסיס: נצטרך להביא חיזוק. קורצקי: לא לוקח כלום מהמשחק

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

מאמן בני יהודה סיכם את הניצחון 2:4 בגביע הטוטו: "הרגשה טובה, אמרתי לשחקנים לפני המשחק שיש להם הזדמנות לפרוץ". מאמן הפועל רעננה: "לא מתאים לנו לספוג ארבעה שערים במשחק, נצטרך לשוב לדרך שאפיינה אותנו"

(גודל טקסט)

"אני בהחלט מרוצה", כך סיכם המאמן יוסי אבוקסיס את הניצחון של בני יהודה 2:4 על הפועל רעננה. "ראיתי היום הרבה שחקנים נחושים, אבל אני עדיין באותה דעה שאנחנו נצטרך לצרף עוד מספר שחקנים. ארבעת השחקנים שבאו ממכבי תל אביב הצטרפו באיחור גדול וזה עשה לנו בור בהכנה. הם לא עשו איתנו מחנה אימון, אבל זה המצב כרגע".

אבוקסיס הוסיף: "הניצחון בהחלט נותן הרגשה טובה. יש כמה צעירים שקיבלו הזדמנות ועשו משחק טוב. אמרתי לבחורים לפני המשחק ששחקנים מתגלים בדיוק במצבים כאלה, כשיש סגל חסר והם מקבלים פתאום הזדמנות. זה נותן לי מחשבות לעתיד על כך שיש כאן שחקנים שיכולים להיות חלק מהסגל של בני יהודה".

המאמן המפסיד מנחם קורצקי אמר: "העובדה ששיחקנו שלושה משחקים בשבוע אינה מהווה תירוץ. לספוג ארבעה שערים במשחק זה לא מתאים. אנחנו נצטרך לשוב לדרך שאפיינה את הפועל רעננה, זו שקשה להבקיע נקדה. התוצאה מאכזבת ואני לא לוקח כלום מהמשחק הזה להמשך הדרך. רציתי לסיים את הערב הזה ללא פצועים ובחל שהבלם עידו לוי נפגע. אני בטוח שהקבוצה שלי תתחבר ותהיה טובה כמו במחצית השנייה של העונה החולפת".


יצליח לשחזר את סיום העונה שעברה? קורצקי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי