חיימוב עבר בדיקות רפואיות, יחתום לשנתיים במכבי חיפה

גיא חיימוב
גיא חיימוב | דני מרון

השוער התייצב לבדיקות לקראת חתימתו בכרמל וכבר ערך סיור ב"סמי עופר" כשהוא לבוש בחולצת המועדון, ב"ש תשחררו ללא תמורה. גלזר צפוי לצאת בהשאלה. אחרי ה-2:3 על ק"ש, שביעות רצון מכובש השער עופרי ארד

(גודל טקסט)

גיא חיימוב על סף חתימה במכבי חיפה. אחרי שבמהלך היממה האחרונה (ראשון) השיחות בין סוכנו גלעד קצב לבין ראשי הירוקים הואצו, בשעות הערב הוא הגיע לבדיקות רפואיות וכבר מחר השוער יחתום לשנתיים בכרמל. חיימוב אף הספיק לערוך סיור באצטדיון "סמי עופר" כשהוא לבוש בחולצת המועדון.


חיימוב, שישוחרר מהפועל באר שבע ללא תמורה, היה מועמד כזכור להגיע למכבי חיפה כבר בתחילת הקיץ אך הדרישות של באר שבע מנעו את השלמת העסקה וכעת, לאחר שהמכשולים הוסרו, הוא צפוי להצטרף לקבוצתו של פרד רוטן. מי שככל הנראה יעזוב הוא עומרי גלזר שרוצה לשמש כשוער ראשון והוא צפוי להיות מושאל, אוהד לויטה אמור לשמש כשוער שני.



בתוך כך, שביעות רצון במועדון לאחר ניצחון הבכורה של העונה, 2:3 על הפועל קריית שמונה אתמול (שבת). בחיפה הודו כי זה לא היה משחק גדול של הקבוצה, אבל החמיאו על הלחימה של השחקנים ועל כך שהקבוצה הצליחה לחזור מפיגור. "יש לנו עוד הרבה מה לשפר אבל לפחות לא ראינו קבוצה שמאבדת את עצמה" אמרו בחיפה.


המחליף וכובש שער הניצחון עופרי ארד, איתו רוטן הפתיע כאשר שינה לו עמדה ובמקום בלום הוא שיחק במרכז השדה, זכה למחמאות על יכולתו. בחיפה ממשיכים בבניית סגל הקבוצה וביממה הקרובה צפויה להיערך פגישה בין המנהל הטכני מו אלאך לבין הצוות המקצועי, בה ידונו מספר נושאים.


חיימוב. ברקת הבטיחה כי ישחורר ללא תמורה (דני מרון)
חיימוב. ברקת הבטיחה שישוחרר ללא תמורה (דני מרון)



מי שעשוי להצטרף לצד הירוק של העיר חיפה הוא חלוץ הפועל עכו בן אז'ובל. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, לפני יותר משבוע הוצע החלוץ לירוקים ואלאך יקבל החלטה אם לצרפו. מאידך, חיפה תדלל את הסגל ופרט לשחקנים כמו יהב גורפינקל, ים כהן ויונתן לוי, גם סאן מנחם או עומרי בן הרוש ימצאו לעצמם קבוצה אחרת. בנוסף, לא ברור עתידו של קאיו אלבש שנראה כי הצוות המקצועי איבד אמון בו.


מי שבוודאות יעזוב, וככל הנראה השבוע, הוא החלוץ היווני סטפנוס אתנסיאדיס. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, המשא ומתן בין נציגיו של השחקן לבין אנשי חיפה התקדם משמעותית ונראה כי הפרידה תיערך בקרוב. אתנסיאדיס צפוי להתחבר לשחקן חיפה אחר מהעונה האחרונה, גאורגי קוסטדינוב, בקבוצה הרוסית ארסנל טולה.


בתוך כך, סינטיהו סלליך, שחתם הקיץ לשתי עונות נוספות במכבי חיפה, התראיין לאתר הרשמי של המועדון והתייחס לעונה הקרובה: "יש תחושות ואנרגיות חיוביות בקבוצה. אנו מתרגשים לפתוח את העונה החדשה בתקווה לתוצאות טובות יותר מהעונה שעברה. מבחינה אישית הייתה לי בהחלט עונה סבירה, אך כדורגל זה מקצוע קבוצתי ואני מקווה ומאמין שהעונה שעברה לא תחזור על עצמה".


על אוהדי הקבוצה אמר סלליך: "הקהל של מכבי חיפה הוא קונצנזוס. אני לא מכיר עוד מועדון בעולם, שחווה כישלון שנה אחר שנה, והקהל ממשיך ללוות את הקבוצה במספרים מדהימים. אחת מהמטרות שלנו, השחקנים, היא להחזיר את החיוך והגאווה לאוהדים שלנו ואנחנו נעשה את זה בעבודה קשה מאוד, ביחד עם הצוות המקצועי. אני מקווה שהקהל שלנו ייהנה מתוצאות טובות עם כדורגל מהנה ובסופו של דבר יחזור הביתה עם חיוך על הפנים".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי