חיימוב חתם לשנתיים: "מתחילת הדרך רציתי רק מכבי חיפה"

גיא חיימוב
גיא חיימוב | מכבי חיפה, רשמי

רשמית, השוער ששוחר מהפועל באר שבע ילבש ירוק: "היו לי כמה הצעות". גלזר יושאל לקבוצה חדשה. עכו הודיעה שאז'ובל יגיע רק תמורת 900 אלף ש"ח. ריינן עשוי לחזור לסגל מול חדרה, גם מנדג'ק שהתאושש ממתיחה

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. השוער גיא חיימוב חתם היום (שני) לשנתיים במכבי חיפה וצפוי להרוויח כ-260 אלף דולרים לעונה. השוער  סייר הבוקר בחיפה ואף מצא לעצמו דירה בעיר ולאחר מכן נפגש עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר וחתם רשמית על החוזה. "אני מאושר לחתום במועדון ענק בכדורגל הישראלי כמו מכבי חיפה. היו לי כמה הצעות אבל מתחילת הדרך רציתי רק את מכבי חיפה", אמר חיימוב לאחר החתימה.

כזכור, ביום שישי עלתה לראשונה בחיפה האופציה להחתמתו של השוער, לאחר שהפועל באר שבע הודיעה כי תשחררו ללא תמורה. אתמול התקבלה החלטה סופית לצרף את השוער שאף ערך בדיקות רפואיות. חיימוב צפוי להרוויח כ-250 אלף דולרים כולל מענקים. "תמיד אמרנו שאם הצוות המקצועי ימצא שחקן שיכול לשדרג אותנו ויתאים לנו תקציבית, נחתים אותו" אמרו בחיפה. מי שצפוי לשלם את המחיר סביב הגעתו של חיימוב הוא השוער הצעיר עומרי גלזר שיושאל לקבוצה אחרת.

שחקן נוסף ששמו עלה במכבי חיפה הוא חלוץ הפועל עכו בן אז'ובל, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1 לפני שבועיים. בחיפה הביעו עניין בשחקן אך מתכוונים להציע סכום נמוך על השחקן כאשר בעכו הבהירו לאנשי חיפה: "או 900 אלף שקלים, או שאז'ובל יישאר אצלנו". בעכו אף סירבו למתווה לפיו חלק משחקני חיפה יושאלו לעכו על חלק מסכום העברתו של השחקן. גם שמו של המגן אופיר דוידזאדה עלה, אך במועדון הירוק הבהירו כי האופציה תעלה על הפרק אם יגיע ללא תמורה ואף יסכים לקצץ בשכרו.

בתוך כך, מכבי חיפה תערוך מחר את המשחק האחרון שלה בסיבוב הראשון של גביע הטוטו כאשר תתארח בנתניה מול העולה החדשה הפועל חדרה. לאחר הניצחון בשבת על קריית שמונה, הירוקים ירצו להשיג ניצחון נוסף שישלח את הקבוצה לחצי הגמר. גם במשחק הקרוב יבצע המאמן פרד רוטן רוטציה, כאשר נראה כי הבלם ההולנדי אטיין ריינן צפוי לחזור להרכב ככל הנראה על חשבונו של אליסון דוס סנטוס שעד עתה שיחק בכל המשחקים. מי שעוד צפוי לחזור לסגל הוא הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק, שלא היה בסגל בשבת בגלל מתיחה. רועי קהת, שנפצע במשחק מול סכנין, ככל הנראה לא יהיה בסגל.

אז'ובל. עכו דורשים מחיר מלא על החלוץ (אריאל שלום)
אז'ובל. עכו דורשים מחיר מלא על החלוץ (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי