מאוריסיו, גנב וברוצ'יץ' עשויים לעזוב את מ.ס אשדוד

יעקובוביץ', ברוצ'יץ'
יעקובוביץ', ברוצ'יץ' | דני מרון

קבוצתו של בלגויה מילבסקי צפויה לסכם בימים הקרובים על עזיבתם של החלוץ הברזילאי והבלם הבולגרי, המגן הקרואטי בוחן מעבר למועדון אחר באירופה. בן רייכרט לא יהיה בסגל מול הפועל תל אביב (רביעי ב-21:00)

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד קיימה הערב את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (רביעי, 21:00) באצטדיון הי"א מול הפועל תל אביב במחזור המשחקים האחרון של שלב הבתים בגביע הטוטו. מאמן הקבוצה בלגויה מילבסקי, התייחס למשחק ואמר: "הגענו לחלק האחרון בהכנה לליגה, ובניגוד למשחק מול מכבי פתח תקווה, אשתמש הפעם בשחקנים החזקים ביותר שיעמדו לרשותי. אנו נמצאים בשלבים הסופיים של גיבוש הסגל אך עדיין חסרים 2-3 שחקנים. כאשר בלם וחלוץ יגיעו לקבוצה, ונקבל בחזרה גם את מונד וקינדה, תהיה לנו קבוצה טובה ומאוזנת".

במועדון צפויים לקבל החלטה בתוך מספר ימים לגבי המשך דרכם של הברזילאי מאוריסיו קורדיירו והבולגרי ויקטור גנב שאמורים לסכם על עזיבה. בנוסף גם המגן השמאלי קרלו ברוצ'יץ' בוחן מעבר למועדון אחר באירופה.

הרכש החדש בן רייכרט לא יהיה בסגל נגד הפועל תל אביב בשל כרטיס אדום אותו הוא גורר מהעונה שעברה במדי הפועל עכו. הנבחן הצרפתי רומן הבראן יהיה בסגל רק אם יגיעו כל האישורים הנחוצים עד סמוך למועד המשחק.

בעניין אחר, הקשר רן רובין שנפצע השבוע באימון, עבר בדיקות ובמהלכן נקבע כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת. הוא ינותח בעוד כחודש ולאחר מכן יחל בתהליך השיקום.

הרכב משוער: יואב ג'רפי (רועי משפתי), טום בן זקן, ניר ברדע (בן אל אדרי), עמית ביטון, אביב סולומון, יובל יעקובוביץ', דן ביטון, לאונרדו אווסו, פיליפ קנזביץ', בנצי מושל, דודו ביטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי