גידי קאניוק יערוך בכורה מחודשת בהרכב מכבי פ"ת

גידי קאניוק. לוהטים
גידי קאניוק. לוהטים | צילום: עדי אבישי

הקשר של המלאבסים שעלה כמחליף במשחק מול הפועל תל אביב יפתח ב-11, בנוסף גם איתי טאקו הצעיר ועודד אלקיים יקבלו מקום קרדיט לראשונה העונה. יוסי בניון ימשיך להיעדר מהסגל, שבתאי צפוי לעזוב

(גודל טקסט)

מכבי פ"ת שמעודדת מהתוצאות ומהיכולת בשני משחקי הפתיחה, תארח מחר (רביעי) את בני יהודה בידיעה שניצחון יציב אותה בעמדה מצוינת לקראת המחזור האחרון בשלב הבתים ביום ראשון מול הפועל רעננה.

אלישע לוי, שנתן לשחקניו אמש זמן מנוחה לטיפולים, תרגל הערב את ההרכב הפותח כשהוא צפוי לערוך שלושה שינויים: גידי קאניוק יערוך את הופעת הבכורה בהרכב לראשונה מאז הצטרפותו כשיפתח במקומו של תאי בריבו. בעקבות ההצבה של הקשר, לידור כהן יעבור לעמדת החלוץ המרכזי.

השינויים הנוספים ב-11 יהיו כניסתו של איתי טאקו הצעיר לעמדת הקשר האחורי במקומו של רומריו פירס המורחק ושל עודד אלקיים לעמדת המגן הימני, כשהקפטן נאור פסר, יחזור לעמדתו הטבעית בצד שמאל במקומו של גל שיש המורחק. יוסי בניון ימשיך להיעדר מהסגל, כמוהו גם מוחמד סרסור הפצוע ויובל שבתאי שלא נמצא בתכניות ובקבוצה מצפים לעזיבתו.


יובל שבתאי לא נמצא בתכניות של פתח תקווה (אודי ציטיאט)

"אנחנו חייבים לנצח וצריך לשים לב גם להפרש השערים. להפועל תל אביב יש כרגע יתרון של שני שערים עלינו בהפרש ונהיה חייבים לצמצם את הפער בתקווה שהם יאבדו גם נקודות באשדוד", אמרו השחקנים.

הרכב משוער: צחי גיגי, עודד אלקיים, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, נאור פסר, דידייה ברוסו, איתי טאקו, גידי קאניוק, לידור כהן, מנור סולומון, ותומר בנבנישתי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי