עוד סיבה לדאגה: 0:0 חלש בין מכבי פתח תקווה לבני יהודה

גידי קאניוק
גידי קאניוק | אריאל שלום

יוסי אבוקסיס שוב לא זכה ליהנות משחקניו, קבוצתו של אלישע לוי כמעט שלא סיכנה את שער הכתומים ותשעים דקות ללא שערים במושבה הובילו לחלוקת נקודות שככל הנראה גם תעלה לשתיים בירידה למשחקי הדירוג

(גודל טקסט)
מכבי פתח תקווה קיוותה לזכות בשלוש נקודות יקרות מול בני יהודה באצטדיון המושבה כדי שתוכל להיצמד באופן זמני להפועל תל אביב במקום הראשון בבית הדרומי של גביע הטוטו ואולי להפוך את הקערה על פיה ולהעפיל לשלב ארבע האחרונות, אבל סיימה בתיקו 0:0 משמים ואיבדה את הסיכוי לעבור לחצי הגמר, כך שתצטרף לקבוצתו של יוסי אבוקסיס במשחקי הדירוג.


המארחים נראו טוב יותר במחצית הראשונה, בעיקר בזכות יכולתם של מנור סולומון ושל לידור כהן שיצרו כמה מצבי הבקעה אל שערו של יהונתן שאבי, בעוד גידי קאניוק שערך בכורה בהרכב הראשון לא הרשים והוחלף בדקה ה-74.


בני יהודה לעומת זאת הייתה הקבוצה המסוכנת במחצית השנייה בעקבות כניסתם של שני שחקני הרכש החדשים ממכבי תל אביב, מאוויס צ'יבוטה ושגיב יחזקאל שהכניסו מהירות למשחק ההתקפה של הכתומים ולא היו רחוקים למצוא את הרשת. בסופו של דבר, לאחר שלושה משחקים בגביע הטוטו מכבי פתח תקווה נמצאת במקום השני בבית ב' בגביע הטוטו עם 5 נקודות ובני יהודה נמצאת במקום השלישי עם 4 נקודות, אך זה לא יספיק כדי לסיים בפסגה.



יוסי אבוקסיס לא מרוצה מהיכולת של קבוצתו (אריאל שלום)


הרכבים

מכבי פתח תקווה:  צחי גיגי, עודד אלקיים, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, נאור פסר, דידייה ברוסו, איתי טאקו (פאדי זידאן 46), גידי קאניוק (עומר דנינו 74), לידור כהן (תאי בריבו 76), מנור סולומון, ותומר בנבנישתי (לירן רוטמן 54).


בני יהודה:
יהונתן שאבי, שי קונסטנטין, איציק עזוז, דניאל פלשר, דן מורי, בן תורג'מן, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי (סתיו פיניש 76), דולב חזיזה (שגיב יחזקאל 63), שי מזור (מאוויס צ'יבוטה 46), ירדן שועה.


מהלך המשחק
דקה 21: מנור סולומון הגביה כדור מדויק אל ראשו של גידי קאניוק שנגח ללא עוצמה למרכז השער.


דקה 32: קפטן מכבי פתח תקווה נאור פסר שלח כדור ללידור כהן בקצה הרחבה, החלוץ בעט בעצמה אך הכדור נבעט מחוץ למסגרת.



לידור כהן. השחקן המסוכן בשורות מכבי פתח תקווה (אריאל שלום)


דקה 62: מהלך התקפי נהדר של בני יהודה שהסתיים ברגלו של מאוויס צ'יבוטה המחליף שבעט בשבעה מטרים ונעצר בגופו של עודד אלקיים.


דקה 70: ההחמצה של המשחק. שגיב יחזקאל המחליף פרץ אל הרחבה והעביר כדור רוחב אל מאוויס צ'יבוטה שפספס את הכדור בצורה רשלנית מול שער חשוף.


דקה 84: סתיו פיניש בעט כדור חופשי מסוכן מ-19 מטרים שפגש את המשקוף של גיגי וז'והאן מרסיאל הרחיק את הכדור מכלל סכנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי