רפואה: יודע שאני צריך להביא תוצאות, עוד צריכים להשתפר

קובי רפואה
קובי רפואה | לירון מולדובן

האדומים חגגו עם 0:3 באשדוד, המאמן סירב להתייחס לאפשרות שיהיה דרבי בחצי גמר המפעל: "נגיע מוכנים לכל משחק, אם נפגוש את מכבי ת"א זה גם בסדר". וגם: צירוף בלם חדש עקב פציעת דגני ותגובת בלגויה מילבסקי

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
הפועל תל אביב חזרה בסערה לליגה הבכירה. נכון שליגת העל טרם יצאה לדרך, זה יקרה בעוד כשבועיים, אבל הערב (רביעי) היא הבטיחה את המקום הראשון בבית ב' אחרי 0:3 מוחץ באשדוד והעפילה לחצי גמר גביע הטוטו, שם היא עשויה לפגוש בעוד 11 ימים את מכבי תל אביב – תלוי בתוצאת המשחק ביום ראשון בין מכבי נתניה לבני סכנין, כשלמעשה מעידה של היהלומים תשיב את הדרבי התל אביבי מוקדם מהצפוי.


בסיום המשחק אמר המאמן קובי רפואה: "אני שמח וגאה בבחורים שלי ששיחקו ארבעה משחקים בתשעה ימים, אבל זה רק גביע הטוטו. אנחנו צריכים להתחבר ולשחק יותר טוב, עלינו להשתפר להמשך".

אם הוא לא מרוצה מהיכולת: "בוודאי שכן, זה אולי נראה כך, אבל אני יודע שזה גביע הטוטו ושיש עוד דרך ארוכה. אני לא מחפש תהליכים ולא שום דבר אלא יודע שאני צריך להביא תוצאות כדי שהפועל תל אביב תהיה כמה שיותר גבוה. זה מועדון ענק עם קהל אדיר והוא צריך להיות בצמרת".



עומר דמארי חוגג. כבש גם בבכורה בהרכב (לירון מולדובן)

דרבי מול מכבי ת"א בחצי הגמר: "הפועל תבוא מוכנה לכל משחק, גם לדרבי. אני לא מסתכל על היריב, יכול להיות שזה יהיה מול מכבי וזה בסדר גמור. אנחנו נגיע לכל משחק כדי לנצח עד הסוף. כשיגיע הזמן נדבר על הדרבי, זה לא שאנחנו מתרגשים יותר מדי בתור מועדון גדול".

פציעתו של אוראל דגני: "זו מכה, לא ציפינו לזה וקיבלנו את זה בהפתעה. הוא אפילו אמור היה לשחק היום. אני מקווה שהוא יחזור עוד לפני מה שאומרים כי זה בחור חזק. אם יגיע בלם חדש? אני מאוד מקווה"


ניר לקס שכבש והיה מהטובים במגרש הוסיף: "היה לי משחק טוב וזה בא לידי ביטוי בשער ובישול, אבל כל הקבוצה שיחקה מצוין. היינו קצת עייפים, אבל מחויבים. אני מקווה שזה הזמן שלי, הייתה לי עונה טובה בסכנין בפלייאוף העליון וגם בלאומית הייתי שחקן מרכזי, אני מקווה שקובי ייתן לי את המפתחות".


דרבי בחצי הגמר: "ברור שזה המשחק הכי חשוב בשבילנו, אבל נעשה את אותה הכנה וניתן את הכל על המגרש בשביל הקהל שלנו ובשביל עצמנו".




לקס חוגג. שער ובישול באשדוד (לירון מולדובן)


מאמן מ.ס אשדוד בלגויה מילבסקי על היכולת החלשה בהרכב החזק: "לא שיחקנו טוב, אבל המטרה שלנו היא ליגת העל ואלו בסך הכל משחקי הכנה לליגה. במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר, אבל לא הבקענו. אני לא מרוצה ממשחק ההגנה וזה דבר שננסה לפתור בשבועיים שנשארו עד הליגה".


אם הוא מודאג ממצב הקבוצה: "כלל לא, אמרתי שאלו משחקי הכנה עבורנו ושהליגה זו המטרה".



מילבסקי. "גביע הטוטו אלו משחקי הכנה" (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי