דיא לבאדידי צפוי לשוב להרכב הפועל חדרה נגד קריית שמונה

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

המגן שהיה מבוקש על ידי מכבי נתניה החלים מהפציעה וחזר להתאמן, הקשר הסרבי סמיר ביארטקביץ' נפצע ולא יהיה בסגל. במועדון יודעים שהסגל עדיין חסר ומקווים להתאושש בשבת, סם וורנר ימשיך להיבחן

(גודל טקסט)

אווירה לא פשוטה הייתה אתמול (רביעי) באימון הפועל חדרה, יום לאחר התבוסה 4:0 למכבי חיפה. בעולה החדשה אמנם ידעו על יחסי הכוחות לפני המשחק, אבל גילו לא מעט בעיות בעיקר בחלק האחורי כאשר גם בקישור נראה כי ישנה עבודה רבה למאמן ניסו אביטן. "אנחנו עדיין שיחקנו בלי מספר שחקני מפתח ואנחנו עוד נתחזק כדי להיות קבוצה טובה יותר", אמרו בחדרה ומקווים להוכיח לקהל האדום כי כבר במשחק הקרוב מול קריית שמונה זאת תהיה אופרה אחרת.

כמו בכל משחקי גביע הטוטו, גם מול קריית שמונה תגיע הקבוצה בהרכב חסר. הקשר הסרבי סמיר ביארטקביץ' נפצע במהלך המשחק מול מכבי חיפה במפשעה ולא יוכל ליטול חלק במשחק בשבת. הוא מצטרף לאסי גומה ועוז פרץ, שיצפו במשחק מהיציע. גם המגן מנשה זלקה ייעדר מהמשחק בגלל כרטיסים צהובים. מאידך, מי שיחזור לסגל ואולי אף להרכב הראשון הוא המגן דיא לבאבידי. האחרון נפצע במשחק הראשון מול סכנין ומאז לא התאמן, וכבר אתמול ערך אימון מלא ראשון. כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, כבר לפני יותר משבוע ימים פנתה מכבי נתניה בעניינו של המגן אבל חדרה סירבה. בחדרה סיפרו כי בנתניה ממשיכים להגיש הצעות על השחקן אבל המאמן ניסו אביטן וההנהלה מסרבים לשחררו.

בנוסף, הקבוצה תמשיך לבחון מול קריית שמונה את הקשר היהודי אמריקאי סם וורנר. האחרון נכנס כמחליף מול חיפה והראה מספר ניצוצות אבל במועדון רוצים לבחון אותו במשחק נוסף. עוזר מאמן חדרה, רון קלר, ימשיך להיעדר גם בשבת וזאת מכיוון שהוא משמש גם כמאמן קבוצת נערים א' של הפועל חדרה ויצא עם קבוצתו למחנה אימונים בבולגריה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי