גק'י בן זקן: ג'רפי וקינדה לא יעברו לאף קבוצה בארץ

ג'קי בן זקן
ג'קי בן זקן | דני מרון

בעלי הקבוצה שלל את עזיבתם של שניים משחקניו הבכירים שהיו מבוקשים במספר קבוצות בליגה. לאור ההפסד להפועל תל אביב, במועדון חוששים מעוד עונה של מאבקי ירידה וצפויים לצרף עוד ארבעה שחקנים. שון גולדברג מועמד

(גודל טקסט)
בוקר לא קל במ.ס אשדוד יום לאחר ההפסד הביתי אתמול (רביעי) 3:0 להפועל תל אביב במסגרת המחזור הרביעי של שלב הבתים בגביע הטוטו. מעבר להפסד, בקבוצה ישנה דאגה מהיכולת ושוב החלו דיבורים על כך שהקבוצה גם העונה תיאבק על מקומה בליגת העל. בסביבת המועדון טענו כי הקבוצה הנוכחית חלשה יותר מהקבוצה של תחילת העונה שעברה ומחובתו של הצוות המקצועי היא לשנות דברים עכשיו ולא להמתין לחלון ההעברות של חודש ינואר. 

הבעלים ג'קי בן זקן הבהיר אתמול כי אף שחקן בקבוצה לא יעבור למועדון אחר בישראל העונה, ביניהם השוער יואב ג'רפי והקשר גדי קינדה שימשיכו, למעט הצעה ממועדון אירופי. מי שאמור לחזק את החלק ההתקפי ולחתום היום בקבוצה הוא החלוץ הצרפתי רומאן הבראן ששיחק אתמול כנבחן. 

מאמן הקבוצה בלגויה מילבסקי אישר כי הבראן יהיה הרכש הבא ואמר לאחר המשחק: " מדובר במשחק הכנה נוסף שלנו, יש בעיות בחלק ההגנתי וגם ביכולת כיבוש שערים. יהיו שינויים והכוונה היא לצרף לפחות ארבעה שחקנים חדשים ולהיות מוכנים לפתיחת הליגה. אני מאמין בקבוצה וההוכחה היא שבמחנה האימונים בסלובניה שיחקנו נגד ספרטק מוסקבה, קבוצת צ'מפיונס לייג והוכחנו שאנחנו קבוצה טובה".

הקשר גדי קינדה אמור להיות כשיר ולחזור לשחק בתוך שבועיים או שלושה לאחר הניתוח ברצועה הצולבת. באשדוד רוצים לצרף את שון גולדברדג, אשר מבוקש במספר קבוצות נוספות ביניהן הפועל חיפה. קבוצתו מכבי תל אביב טרם קיבלה החלטה בעניינו. נקודת האור היחידה אתמול הייתה הקשר הצעיר דור גלילי שבמחצית השנייה הציג יכולת טובה ואף איים על שערה של הפועל תל אביב מספר פעמים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי