סלובודאן דראפיץ': "נקווה שהשימוש במצלמות יגיע גם אלינו"

סלובודאן דראפיץ' עם שי ברדה
סלובודאן דראפיץ' עם שי ברדה | דני מרון

כעס במכבי נתניה על שלומי בן אברהם, שלא העניק להם פנדל ופסק לזכות סכנין שהואשמה בכך שאנשיה חילקו פיצות לשופטים בסיום. שחקנים ביקרו: "לא מספיק טובים", חדרה הבהירה כי לבאבידי לא למכירה: "נדבר בינואר"

(גודל טקסט)

אכזבה במכבי נתניה לאחר תוצאת התיקו אמש (ראשון) 1:1 עם בני סכנין, שקבעה כי הקבוצה לא תעפיל לחצי גמר גביע הטוטו. "אנחנו עדיין לא מספיק טובים ורואים את זה", אמרו שחקנים במועדון, "הקבוצה חייבת חיזוק, רואים שעדיין אין לנו חלוץ וזה פוגע בנו". יונס מלאדה היה מתוכנן להיות בסגל, אך סבל מקלקול קיבה בשעות הבוקר ובהחלטה משותפת הוחלט כי יזכה למנוחה.

בנתניה באו בטענות לשופט שלומי בן אברהם שהעניק לסכנין פנדל גבולי ובנוסף התעלם מנגיעת יד ברחבה שיכלה להפוך לפנדל לזכות נתניה. גם המאמן סלובודאן דראפיץ' התבטא בנושא בסיום כשאמר: "אנחנו מתעצבנים בחדר ההלבשה, אבל מבחוץ לא נדבר על השופט. ככה לימדו וחינכו אותי ככה שנמשיך הלאה. נקווה שבסופו של דבר השימוש בטלוויזיה יגיע גם אלינו". אנשי נתניה סיפרו כי ראו בסיום אדם אשר ישב על ספסל סכנין מחלק פיצות לשופטים בחדריהם בסיום המשחק.

בינתיים, בנתניה עדיין לא ויתרו על צירופו של מגנה הימני של הפועל חדרה דיא לבאבידי. בשיחה שנערכה אמש בין הקבוצות המשיכה חדרה להתעקש כי המגן לא ישוחרר והבהירה לנתניה "מבחינתנו, נדבר בינואר ונראה מה מצב הקבוצה עד אז". יש לציין שגורמים במו"מ עדיין לא סתמו את הגולל על צירופו: "אין לדעת מה יהיה, במו"מ הכל יכול לקרות".


דראפיץ' וברדה. היו שמחים שהשימוש במצלמות היה מגיע לארצנו (ערן לוף)

בקבוצה החמיאו לקשר גבי קניקובסקי שרשם הופעת בכורה בהרכב והותיר רושם חיובי. גם הבעלים אייל סגל הצהיר בראיון שהתפרסם כאן באתר אתמול כי הוא רואה בקניקובסקי כיורש של דיא סבע. סבע עצמו עדיין לא קיבל הצעה מקבוצה בחו"ל כשמי שמגלה לגביו יותר רצינות היא ויטסה ארנהיים ההולנדית, שהסקאוט הראשי שלה צפה בו בשבוע שעבר מול הפועל חדרה, אך העניין לא הגיע לכדי הצעה.

כפי שכבר פרסמנו, בנתניה יחכו להחלטתו הסופית של השחקן אם יישאר או יעזוב ואם יחליט להישאר הוא צפוי לזכות לשדרוג בשכרו. גם הבעלים אייל סגל הצהיר שתוך שבוע צפויה הכרעה לכאן או לכאן. "כל עוד שלא אמרו לי אחרת, הוא שחקן שלנו" אמר דראפיץ'. "אנחנו עושים הכל שעד ינואר הוא יהיה שחקן שלנו כך שאנחנו גם בשבוע הבא נשחק איתו. אם יהיה דבר אחר אתם תדעו". בקבוצה ממשיכים בחיפושים אחר חלוץ זר כשבשלב זה לקבוצה אין מועמד רציני ובקבוצה בוחנים בימים אלה מספר מועמדים, כשעד תחילת הליגה בנתניה מצפים לצרף חלוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי