איגוד המאמנים נגד הפועל רעננה: הפרה חמורה בתקנון

אשר אלון
אשר אלון | הפועל רעננה, רשמי

בארגון זועמים על הקבוצה מהשרון על כך שהגדירה בטופס המשחק בגביע הטוטו נגד מ.ס אשדוד את דני בונדר כאנליסט ואת תמיר כהן כמנהל הקבוצה בניגוד לתקנון על אף שהשניים משמשים כעוזריו של המאמן הראשי מנחם קורצקי

(גודל טקסט)
 האם הפועל רעננה מסתבכת? איגוד המאמנים הגיש היום (רביעי) תלונה לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל כנגד הקבוצה בטענה שהיא פועלת בניגוד לתקנון כאשר היא מעסיקה את דני בונדר בתפקיד האנליסט ואילו תמיר כהן מוגדר כמנהל הקבוצה, על אף שהשניים משמשים בפועל כעוזריו של המאמן הראשי של הקבוצה, מנחם קורצקי. 

עלי פי התלונה שהוגשה על ידי עורך דין רועי כהן לתובע ההתאחדות ניר רשף נכתב: "ביום 30.7.18 נשלח לאדוני הנכבד מכתב תלונה בנוגע לעובדה שעל פי רישומי טופס המשחק גביע הטוטו ביום ראשון 29.7.18, בין הפועל רעננה לבין מועדון ספורט אשדוד, רשום מר דני בונדר בתפקיד ה'אנליסט' וזאת חרף העובדה שידוע לכל ואף מוצג בתקשורת כי מר בונדר משמש באימוני הקבוצה כעוזר מאמן הראשי של מר מנחם קורצקי".


"עפ"י תקנון ההתאחדות לכדורגל, סעיף 7 ח' לתקנון הרישום שתוקן השנה על מנת להסדיר את נושא מעמד עוזר המאמן בקבוצה מקצוענית, נקבע כי 'על קבוצה מקצוענית חלה החובה להעסיק כעוזר מאמן ראשי מאמן בעל הסמכת האימון בדרגה שנייה אחרי הסמכת האימון הגבוהה ביותר המוענקת על ידי ההתאחדות'. 


עוד נכתב במכתב התלונה: "על פי סעיף 7 ח' לתקנון הרישום בהתאחדות לכדורגל, לכן עבודתם של מר בונדר ומר תמיר כהן כעוזרי מאמן תחת הטייטל של 'אנליסט' ו'מנהל קבוצה' או כל תפקיד אחר של אימון בקבוצת הפועל רעננה הינה בניגוד לתקנון המהווה הפרה חמורה".


 

דני בונדר. אנליסט או עוזר מאמן? (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי