בן זקן ימשיך לשבת ביציע, פיניש מחוץ לסגל בני יהודה

בני בן זקן
בני בן זקן | ערן לוף

בני סכנין שעדיין לא עברה בבקרה לא תוכל לשתף את שחקני הרכש וכמו כן גם מאמן הקבוצה ועוזרו לא יורשו לרדת לקווים. קשר בני יהודה שמסרב להאריך את חוזהו יצא מהסגל. ניראון בן ה-17 יפתח במקום זובאס הפצוע

(גודל טקסט)

בני יהודה תארח מחר (שבת) את בני סכנין בקרב על המקום התשיעי, במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו. מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס, יאלץ להסתדר עם הרבה חוסרים בסגל ויעלה עם הרכב משני.

מי שהוצא מהסגל ולא מסיבות מקצועיות או בריאותיות הוא הקשר סתו פיניש, שמסרב לחתום על הצעת הארכת החוזה שניתנה לו. פיניש מסיים את חוזהו בסוף העונה הנוכחית ובסביבתו של הקשר טוענים שההצעה שקיבל נמוכה בהרבה ממה שציפה ולכן הוא לא מסכים לחתום.

השוער אמיליוס זובאס התלונן על כאבים בברכו ולא יפתח. בשל העובדה ששוער המשנה יונתן שאבי פצוע גם הוא, יפתח עומר ניראון בן ה-17 בין הקורות ויערוך הופעת בכורה בבוגרים. בן תורג'מן המגן סובל ממתיחה בשריר רגלו, ולכן מתן בלטקסה שהגיע השבוע ממכבי תל אביב יערוך הופעת בכורה, בעמדת המגן השמאלי. בחלק הקדמי ישחקו דולב חזיזה וירדן שועה.

 


 זובאס ייעדר מהמשחק הקרוב (דני מרון)
 

הרכב משוער, בני יהודה: עומר ניראון, שי קונסטנטין, דן מורי, דניאל פלשר, איציק עזוז, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, ירדן שועה.

מנגד בני סכנין עדיין לא יכולה לרשום את שחקני הרכש החדשים שלה כמו מהראן ראדי, קלאודימיר פריירה, ג'ורג' אקפביו ואמיר נאסר. בנוסף לכך גם בני בן זקן ועוזרו עודד קוטר ימשיכו לצפות במשחק מהיציע. כזכור השבוע קיבלו ראשח המועדון הקצבה של מליון וחצי שקלים אבל עדיין חסרים לה עוד מליון שקלים כדי לעבור בבקרה. 

במועדון אמרו השבוע: "נכון שזה לא אידיאלי שהקבוצה לא שיחקה אף משחק רשמי בהרכב מלא אבל כולם מתאמנים באופן קבוע והמבחן האמיתי יהיה בליגה". בכל זאת בקבוצה לא מתכוונים לוותר על המשחק ובן זקן מתכוון לבחור  את ההכרב החזק ביותר שעומדד לרשותו שיכלול את המגן עלי עותמן שנעדר מהמשחק האחרון בשל מחלה. הבלם אלבין פאנישי יחזור לסגל מהרחקה.

בנושא אחר, בקבוצה לא אהבו את הדיבורים סביב חזרתו של הקשר הברזילאי קלאודימיר פריירה לביתר ירושלים. גורם בכיר במועדון אמר בנושא: "אולי נחליט לשחרר שחקנים אבל עדיין לא קבענו מי מהשחקים יעזוב. בכל מקרה פריירה שחקן חשוב בסגל שלנו ואין שום סיכוי שנשחרר אותו. יש לו חוזה ונכבד אותו".

 קלאודימיר פריירה יחזור לבית"ר כבר העונה (דני מרון)
 

הרכב משוער, בני סכנין: מחמוד קנדיל ,עלי עותמאן, קלביד דיקאמונה, סארי פלאח, אייהב שאמי, אייהב גנאיים, גאבר עטאא, באשיר עודה, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת ושלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי