סכנין ניצחה את בני יהודה 4:5 בפנדלים, גם רעננה וחדרה ניצחו

בני בן זקן
בני בן זקן | ערן לוף

הקבוצה מהמגזר ניצחה את החבורה של יוסי אבוקסיס בדו קרב מהנקודה הלבנה אחרי 0:0 בתום 90 דקות וסיימה במקום התשיעי. הקבוצה מהשרון גברה 0:1 על קריית שמונה, החבורה של ניסו אביטן השיגה 1:2 באשדוד

(גודל טקסט)

מלבד המשחק של בית"ר ירושלים מול מכבי פ"ת, שלושה מפגשים נוספים נערכו הערב (שבת) במסגרת משחקי הדירוג של של גביע הטוטו בני סכנין סיימה תשיעית אחרי שגברה 4:5 על בני יהודה בפנדלים בתום 0:0 ב-90 דקות. הפועל רעננה ניצחה את קריית שמונה 0:1 והפועל חדרה סיימה במקום הלפני האחרון הודות לניצחון 1:2 באשדוד.


רעננה – קריית שמונה 0:1

ארבעה הפסדים בחמישה משחקים, זה המאזן של חיים סילבס בגביע הטוטו. חורחה מוריסיו הספרדי פתח לראשונה במרכז ההגנה של הקבוצה הצפונית, ששיחקה ללא אפונסו טיירה שעבר לבית"ר ירושלים. יואב תומר כבש את שער הניצחון בדקה ה-55 וסידר למנחם קורצקי את המקום ה-11 בגביע הטוטו וניצחון שני ברציפות.


מ.ס. אשדוד – הפועל חדרה 2:1

הקבוצה הדרומית סיימה את המפעל במקום האחרון לאחר שנותרה הקבוצה היחידה שלא השיגה ניצחון העונה בגביע הטוטו. החבורה של ניסו אביטן השיגה שלוש נקודות לראשונה בזכות שערים של של אנז' פרדי פלומן (9) ועלי חטיב (27) שהפכו פיגור מוקדם מרגליו של חן עזריאל (3).


בני יהודה – בני סכנין 5:4 בתום דו קרב פנדלים

עומר ניראון ב- ה-17 פתח בין הקורות של יוסי אבוקסיס ושמר על רשת נקייה במשך 90 דקות בהופעת הבכורה שלו, אך מהנקודה הלבנה הסיפור היה שונה ובסיום הדו קרב סכנין הייתה זו שחגגה ניצחון ומקום תשיעי במפעל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי