חשש בבאר שבע: אחרי וואקמה, גם ג'ון אוגו עלול לעזוב

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

לאור ההתעניינות של א.א.ק אתונה והעזיבה של חברו הטוב, קיימת אי ודאות לגבי האם "הגרזן" יסיים את חוזהו. הרוש צפוי לפתוח בין הקורות מול מכבי נתניה, הערכה: שיא שלילי של אוהדים הערב במשחק רשמי בטרנר

(גודל טקסט)

המאבק על המקום החמישי בגביע הטוטו ישאיר הערב (ראשון ב-19:30) את הרוב המכריע של אוהדי הפועל באר שבע בבית. מלבד חוסר העניין המתלווה למשחק, קיימת תרעומת מצד בעלי המנויים על כך שהמשחק לא מופיע כניקוב במנוי, כפי שהיה בעבר. נקבע מחיר אחיד של 40 שקלים לכרטיס, וההערכה היא שאצטדיון טרנר ישבור שיא שלילי של צופים במשחק רשמי של האלופה. מקורבים למועדון ציינו כי מכירת הכרטיסים הייתה בלתי נמנעת בגלל חלוקת ההכנסות בין הקבוצות.

המאמן ברק בכר יבצע שינויים רבים בהרכב, גם כדי לאפשר מנוחה לשחקנים שהיו שותפים ביום חמישי להפסד מרגלי אפואל ניקוסיה. השוער אריאל הרוש צפוי לערוך הערב את הופעת הבכורה מאז הגעתו לטרנר, מה שעדיין לא מבטיח לו את הכפפות בפתיחת הליגה, מול קריית שמונה בשבת הבאה.

פחות מ-72 שעות לאחר שנפרדו מוואקמה שסיכם בטרבזונספור, נערכים אצל האדומים לאפשרות שג'ון אוגו ילך בעקבותיו ויעזוב. למרות שבטרנר סבורים שהגרזן מעוניין לכבד את חוזהו עד 2019, ייתכן שהוא דווקא יעדיף להתנועע בעונה הקרובה במקום אחר, קרוב יותר לוואקמה מאשר למרואן קבהא ואורן ביטון. אאק אתונה חידשה את התעניינותה באוגו, וכעת ממתינים לראות האם האלופה היוונית תעביר הצעה רשמית עבורו. קבוצתו לשעבר של השוער יאניס אנסטיס העפילה לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות, וגם אם לא תגיע לשלב הבתים מקומה בליגה האירופית מובטח.

החיזורים אחרי נייג'ל האסלביינק, כוכבה של ק"ש, נמשכים, ויצברו תאוצה במידה ואיזי שירצקי יעדכן את תג המחיר. "אלונה לא תשלם 2.5 מליון יורו על נייג'ל, אבל היא תרכוש אותו תמורת סכום שפוי", אמרו בסביבת טרנר.


צפוי לקבל את הקרדיט לראשונה. אריאל הרוש (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי