מכבי פ"ת מעדיפה למכור את סולומון בינואר: "קריטי שיישאר"

מנור סולומון
מנור סולומון | דני מרון

בקבוצה מאמינים שיכולת טובה תעלה את מחירו של הקשר שכבש ב-1:3 בטדי. אם מלמד או אז'ובל יצורפו, יוחתם קשר כנף זר. ברוסו יעבור צילום, אך במועדון שוללים אפשרות של פציעה חמורה, בניון צפוי להיות כשיר לליגה

(גודל טקסט)

שביעות רצון במכבי פתח תקווה לאחר הניצחון אמש (שבת) 1:3 על בית"ר ירושלים בטדי. הקבוצה של אלישע לוי, שלא כבשה בשני המשחקים האחרונים, נראתה טוב יותר, וגם שלשלה לכיסה סכום של 300,000 שקלים, שבוודאי יעזרו לקופת המועדון. "נכון שזה לא היה ממש מדד, כי בית"ר שיחקה בהרכב שני, אבל היו הרבה דברים טובים. הנעת הכדור הייתה טובה יותר ואפילו שלטנו בכדור. טוב לסיים ככה את ההכנה לעונה" אמרו שחקנים במועדון.

הקשר גידי קאניוק כבש אתמול את שער הבכורה מאז חזר לקבוצה והוסיף גם בישול, התחיל להזכיר במעט את השחקן שהוביל את המועדון לפני כשנתיים: "זה עוד תחילת העונה, הוא לא שיחק שבעה חודשים. הגול הזה ישחרר אותו, הוא יוריד חלודה וזה בסדר. לקחנו בחשבון שזה יהיה תהליך" סיפרו בקבוצה.

הקלה נרשמה בגזרתו של הקשר דידייה ברוסו, שבפ"ת סיפרו כי למרות החשש הראשוני שמדובר בפציעה חמורה בשריר הירך האחורי, הקשר יצא בזמן ובכך נמנע נזק גדול הרבה יותר. בכל אופן, הוא צפוי לעבור צילום ביממה הקרובה לאבחנה סופית ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר למחזור הפתיחה בעוד כשבוע מול בית"ר.


קאניוק חוגג שער ראשון מאז חזר למכבי פ"ת (דני מרון)

מי שכן צפויים לחזור לסגל הם תאי בריבו שנעדר (נפגע ביום שישי באימון בקרסול) ויוסי בניון, שקצב ההחלמה שלו משביע רצון והוא צפוי להשתלב מהספסל. מוחמד סרסור אמור לחזור לאימונים תוך שבוע עד עשרה ימים. תומר בנבנישתי הורד אמש למשחק אימון של קבוצת הנוער, אך בקבוצה הבהירו כי אין מדובר על החלטה כללית: "החלטנו הפעם לתת לו לשחק בנוער מתוך בקשה של הצוות בנוער. הוא השתלב מהר מאוד בבוגרים והחלטנו גם שאולי יהיה טוב לתת לו לנוח קצת", הבהירו במלאבס.

נכון לרגע זה, בפ"ת לא מצאו מתווה לשחרורו של יובל שבתאי, כשהקשר לא מתפשר על שכרו ובכך קובי מויאל, מי שאמור להגיע במקומו, מתרחק מהקבוצה. "שבתאי פוגע ככה בשני אנשים: גם בעצמו וגם בקובי מויאל" אמרו במועדון. בפ"ת גם ימשיכו בשבוע הקרוב בחיפוש חלוץ ובקבוצה סיפרו אתמול על מאמצים להחתים את אחד מבין גיא מלמד או בן אז'ובל. לגבי מלמד, שאמור לשחק הערב במדי הפועל ב"ש, בקבוצה מאמינים שאין מדובר במדד להישארותו ושיחות בנושא צפויות במהלך השבוע הקרוב. לגבי אז'ובל, בעכו דורשים כרגע כ-200 אלף שקלים על השאלתו לעונה, סכומים שבפ"ת לא נוהגים להוציא.

לספורט1 נודע שאם אחד מהשניים כן ינחת בסופו של דבר במלאבס, בקבוצה ינסו לצרף שחקן כנף כזר החמישי ללא קשר לעזיבתו האפשרית של מנור סולומון שכבש אמש שער נפלא נוסף והוא ממשיך בכושר הטוב שלו בתחילת העונה, אך נכון לרגע זה לא נרשמה התקדמות עם קבוצה מחו"ל. מבין האופציות הישראליות, הפועל ב"ש נראית כרגע הרצינית ביותר. למרות זאת, בפ"ת מעדיפים להשאירו בקבוצה עד ינואר מתוך מחשבה שכושרו הנוכחי, בשילוב מספרים שיצבור בחצי הראשון של העונה, יעלו את תג המחיר שלו עוד יותר.


מנור סולומון. ב"ש הכי רצינית מבין קבוצות ליגת העל (דני מרון)

עומר דנינו, שהחליף בהרכב את תומאש סיבוק והתכבד בשער בנוסף למשחק מצויין סיכם: "נראינו טוב, במיוחד במחצית הראשונה והיינו שווים אפילו עוד שני שערים. בשבוע הבא תהיה אופרה אחרת. מה יהיה השנה אחרת? הבסיס הוא אותו בסיס כבר כמה שנים והגיעו שחקנים חדשים שעוזרים לנו. אנחנו מכירים טוב אחד את השני ומקווים לעשות עונה יותר טובה".

על מנור סולומון והישארותו: "קריטי לנו שהוא יישאר. הוא שחקן יוצא מן הכלל ולא צריך לדבר יותר מדי כי רואים את זה כל שבוע. הוא עשה היום גול גדול. אנחנו מאוד נשמח שהוא יישאר אבל מצד שני נשמח בשבילו גם אם הוא יתקדם הלאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי