מכה להפועל חיפה: בוזגלו קרע את הרצועה וייעדר לשמונה חודשים

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | ערן לוף

הקשר ערך בדיקת MRI ונקבעה חומרת הפציעה, שמשמעותה שהוא עלול לא לשחק יותר העונה. שון גולדברג צפוי לפתוח בדרבי במקום דילמוני, בסביבתו של אלי אלבז אמרו כי הוא לא רוצה להישאר בקבוצה בכל מחיר

(גודל טקסט)

מכה קשה להפועל חיפה. הקשר אלמוג בוזגלו קרע את הרצועה הצולבת וככל סיים את העונה. בוזגלו נפצע בשבוע שעבר במשחק מול אטלנטה האיטלקית והוחלף בדקה ה-27 כאשר דרך לא טוב על כר הדשא. בתחילה השחקן ערך בדיקה ראשונה באיטליה שהייתה אופטימית כי מדובר בפציעה קלה אך היום השחקן עבר בדיקת MRI שלאחריה התברר כי מדובר בפציעה קשה.

בסביבתו של השחקן סיפרו כי ינסה לעבור בדיקה נוספת בכדי לאמת את חומרת הפציעה. כידוע אחיו של אלמוג, מאור, עבר בשנים האחרונות שתי פציעות קשות ברצועה הצולבת וכעת כאמור גם אחיו שהצטרף לפני כחודש ימים לאדומים מהכרמל סובל מפציעה דומה. מאמן הקבוצה ניר קלינגר התייחס לפציעתו של אלמוג בוזגלו ולדרבי החיפאי מחר: "קיבלנו בעצב ובהלם את הידיעה על חומרת הפציעה של אלמוג. האמנו שמדובר בפציעה קלה יותר אבל לצערנו התברר אחרת. אנחנו מחבקים את אלמוג ואת משפחת בוזגלו ומאחלים לו החלמה מהירה. למרות זאת אני בטוח שנדע לצאת מחוזקים מהסיטואציה ומחר נעלה בכל הכוח בדרבי גם בשביל אלמוג והאוהדים. דרבי זה דרבי בכל מסגרת ונעשה הכל כדי שהקבוצה תנצח ותעלה לגמר גביע הטוטו"

במקביל, הקבוצה ממשיכה בהכנותיה לקראת הדרבי מחר (שני, 21:00) במסגרת חצי גמר גביע הטוטו כשהאדומים מהכרמל רוצים להשיג ניצחון יוקרתי על הירוקים ולעלות לגמר הגביע שיכול להכניס גם מענק של כ-900 אלף שקלים. בשעות הערב תערוך הקבוצה את האימון המסכם ולא מן הנמנע כי המגן החדש, שון גולדברג, יערוך את הבכורה כבר מחר על חשבונו של חן דילמוני.


שון גולדברג באימון הראשון. עשוי לשחק מחר לראשונה (דוברות הפועל חיפה)

בקבוצה מקווים לקבל החלטה סופית השבוע לגבי עתידם של הקשר רועי שוקרני והחלוץ אלי אלבז, שהגיעו כשחקני רכש בקיץ האחרון, אך אכזבו בפתיחת העונה ולא מן הנמנע כי יעזבו עוד לפני מועד ההעברות הקרוב. החלוץ זוכה להתעניינות רבה מצד קבוצות ליגת העל, כפי שקרה גם לפני חתימתו במועדון, אבל חוזהו הגבוה מונע את מהלך עזיבתו. 

בין הקבוצות שמעוניינות בחלוץ ישנן בית"ר ירושלים, מכבי פתח תקווה ומועדון ספורט אשדוד וסוכנו של השחקן אבי נמני החל בשיחות בנושא. בסביבתו של אלבז הבהירו כי השחקן אינו רוצה להישאר בכל מחיר בקבוצה, במיוחד אם הצוות המקצועי לא רוצה בו, אבל גם הבהירו כי אין בכוונתו להיפגע כלכלית.

הקבוצה ערכה הערב את האימון המסכם שלה לקראת הדרבי מול מכבי חיפה. כהרגלו המאמן ניר קלינגר ערך אסיפת וידאו של הקבוצה והזהיר את שחקניו מאיבודים במרכז המגרש. מבחינה מקצועית הפתיע המאמן כאשר תירגל לסירוגין את רן קדוש לצדו של ארנסטס שטקוס. לא מן הנמנע כי דווקא קדוש יקבל את הקרדיט במשחק. מי שכן תורגל בהרכב הוא המגן החדש שון גולדברג שצפוי לערוך את הבכורה. גיא חדידה עשוי להחליף את אלמוג בוזגלו הפצוע.

הרכב משוער: רן קדוש, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תאמאש, שון גולדברג, רסמוס סטויטדט, ראדו גינסארי, גיא חדידה, מקסים פלקושצנקו, גילי ורמוט, אתנאסיס פאפאזוגלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי