סבע: אני פה, האוהדים יכולים להיות רגועים

דיא סבע
דיא סבע | לירון מולדובן

אחרי ההפסד להפועל באר שבע, קפטן מכבי נתניה אמר: "שלם במאה אחוז עם ההחלטה להישאר". בכר: " היה חשוב לשמוח קצת ולשים את מה שהיה מאחורינו". הרוש שהרשים בבכורה: "היה קיץ מלא תהפוכות, שמח שהגעתי לב"ש"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סיימה הערב (ראשון) במקום החמישי בגביע הטוטו לאחר שגברה 1:2 על מכבי נתניה, במה שהיה משחקן האחרון של שתי הקבוצות לפני מחזור הפתיחה של ליגת העל בשבת.

במכבי נתניה, שי ברדה אמר לאחר המשחק: "היינו נחמדים. הגענו להמון מצבים ואני חייב להחמיא להרוש על מופע שוערות מדהים. שיחקנו את המשחק שלנו בטרנר נגד אלופה שלוש שנים. היינו צריכים להבקיע ואת זה עשינו פחות טוב. בסך הכל אנחנו מרוצים".

חיזוק הקבוצה: "אנחנו מחפשים לחזק את הקבוצה ואני מקווה שנעשה את זה כמה שיותר מהר. מקווים לפגוע בשחקן שמתאים לנו בדיוק, מקווה שזה יגיע. גיא מלמד? מעניין. אבל תלוי בהפועל באר שבע. אם לא, נלך לאופציות אחרות".

הישארות דיא סבע: "בישראל, נתניה הקבוצה הכי טובה בשבילו. הוא שחקן אדיר שלא כל יום רואים בכדורגל שלנו. מאושר בשבילו ובשבילנו שהוא נשאר. סבע נהנה ולהנאה לפעמים אין מחיר. אני שמח שזה מה שקרה בסוף".


מלמד חוגג. נתניה מעוניינת, ב"ש לא משחררת (לירון מולדובן)

הקפטן דיא סבע, שכבש את השער המצמק לקבוצתו, אמר בעצמו: "שיחקנו טוב במחצית הראשונה, שלטנו וקיבלנו גולים שלא היינו צריכים לקבל. מסתכלים קדימה לקראת תחילת הליגה האמיתית. היה משחק טוב ונרצה להשתפר".

ההחלטה להישאר: "אתם לא צריכים לדעת מה היה בפגישה. בסופו של דבר החלטתי להישאר פה כי טוב לי במקום הזה ואני מרגיש טוב. החלטנו להמשיך את הדרך ביחד. נכון שהיו הצעות ממכבי חיפה ולודוגורץ. החלטתי שכרגע אני פה ואני כל כולי פה. יש לי חוזה לעוד שנתיים. שלם עם ההחלטה במאה אחוז".

ההצעה מלודוגורץ: "הייתה לי הצעה מלודוגורץ. תמיד אמרתי שהצעה מחו"ל תעזור לי להשתדרג מקצועית ולנתניה כלכלית. בסופו שלדבר הייתה החלטה משותפת שאני ממשיך פה והחלטתי לוותר על ההצעה ולהמשיך פה. אי אפשר לדעת מה יקרה מחר. אני פה והאוהדים יכולים להיות רגועים".

המאמן המנצח ברק בכר הסתכל על הצד חיובי: "שלטנו, זה לא מובן מאליו כי זה משחק בלי הרבה קהל, אבל היה חשוב לי לקראות דברים לקחת קדימה. היו דברים טובים ופחות טובים. היה חשוב לנצח, לשמוח קצת ולשים את מה שהיה מאחורינו".


בכר. מסתכל קדימה (לירון מולדובן)

הבכורה של אריאל הרוש: "כולם ראו שהוא לקח כדורים מדהימים. עשה משחק מצוין ונקווה שימשיך ככה. יש לנו שוערים מצוינים ואנחנו שמחים שהם איתנו".

ההמשך: "לנצח זה תמיד חשוב בטח אחרי ההפסדים בתקופה האחרונה. להסתכל לשבת לקראת המשחק מול עירוני קריית שמונה. צריכים להמשיך לעבוד ולשפר את הדברים. לוקחים את הדברים הטובים. אני כן חושב שיש מגמה טובה וצריכים להביא אותם למחזור הראשון בק"ש".

על גיא מלמד וחיזוק הקבוצה: "מלמד שחקן מצוין, סיים את העונה מצויין, התחיל מצויין. שחקן שלנו ואין סיבה שחלא יישאר כזה. האסלביינק? לא יכולים לשלוט על מה שהתקשורת רושמת. הוא לא שחקן שלנו. יש משמעות לזה שאנחנו לא ממשיכים באירופה. נעשה את השיקולים שלנו ונראה מה אנחנו רוצים לעשות".


אריאל הרוש
, שהרשים בבכורה המחודשת בישראל אמר: "רציתי לקחת את המשחק הזה על הצד הטוב ביותר אחרי שלושה חודשים בלי קבוצה. שמח שהצגתי יכולת טובה. אני אלך ואיראה יותר טוב כי אני כמעט שבועיים רק מתאמן".


הרוש. בכורה מרשימה (לירון מולדובן)

ההגעה להפועל באר שבע: "הקיץ היה מלא בתהפוכות. הייתה הצעה שנפלה מחטאפה ועוד הצעות ממכבי, לימסול ואפואל ניקוסיה. כשהגיעה ההצעה מב"ש לא היה לי שום ספק שאני רוצה לבוא לפה, זה מועדון גדול ומקווה שנשמור את זה בשנים הקרובות".

אם בחר בב"ש בגלל הנבחרת: "ברור שהיה חשוב לי להתחיל לשחק. זאת הפועל באר שבע, זה מועדון שרציתי להגיע אליו תמיד ובסופו של דבר הגעתי אליו ועכשיו יש לנו אתגרים חדשים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי