רוטן: "שיחקנו מול יריבה שלא תקפה". חיימוב: "בכורה מדהימה"

גיא חיימוב
גיא חיימוב | ערן לוף

מאמן מכבי חיפה חגג אחרי הניצחון בדרבי החיפאי והעלייה לגמר גביע הטוטו מול מכבי ת"א: "ניצחון טוב בשביל האוהדים", השוער הדף שני פנדלים ובכה: "עברתי תקופה לא פשוטה והתרגשתי". קלינגר: "השופט המציא אדום"

(גודל טקסט)
אחרי דרמה גדולה ושתי עצירות של גיא חיימוב מהנקודה הלבנה, מכבי חיפה גברה הערב (שני) על הפועל חיפה בדרבי 2:3 בתום דו קרב פנדלים (1:1 ב-90 דקות) והעפילה לגמר גביע הטוטו שם היא תפגוש את מכבי תל אביב.


פרד רוטן: "זה ניצחון טוב בשביל האוהדים, שעודדו אותנו גם אחרי שספגנו את השוויון. החלטתי לפתוח עם שחקנים צעירים ואהבתי לראות אותם. המשחק אמנם הסתיים בתיקו, אבל מבחינתו זה ניצחון שניקח איתנו למשחק הבא".


הבכורה של גיא חיימוב: "הוא הציג יכולת טובה, אבל כל הקבוצה שיחקה טוב. פגשנו יריבה שלא ביקשה לתקוף, אלא להגן כי זו קבוצה שיודעת לצאת למתפרצות והיא הגיעה רק למצב אחד. יש לנו סגל טוב והתחרות גדולה".


המפגש מול מכבי ת"א כבר בליגה ביום ראשון: "כולם שמחים מהניצחון הערב וב-24 השעות הקרובות אני לא חושב על אף יריבה, אלא על שמחה קטנה שעלינו לגמר".

גיא חיימוב, שפרץ בבכי בסיום המשחק, סיכם את הבכורה בירוק: "לא הייתי יכול לחלום על משחק ראשון טוב יותר, זו בכורה מדהימה עבורי. עברתי תקופה לא פשוטה ולכן התרגשתי בסיום המשחק. זה כיף. אני מסתכל על הדברים הטובים שעברתי בבאר שבע, הייתה תקופה מדהימה, זכיתי באליפויות וחוויתי קהל מדהים".




בכורה חלומית. גיא חיימוב (ערן לוף)


השוער הוסיף: "אני שמח שהתאקלמתי כאן בצורה מהירה ולשמחתי זה גם בא לידי ביטוי על כר הדשא הערב. לרגע לא היה לי ספק שאני רוצה לשחק במכבי חיפה. ברגע שהייתה התעניינות, זה היה עניין של ימים. יש כאן תנאים טובים ואנשים רציניים. אנחנו עובדים קשים בשביל הקהל הגדול הזה ובשבילנו".


מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר לא אהב את החלטתו של השופט ארז פפיר להרחיק את פאפאזוגלו ואמר: "זה בחיים לא כרטיס אדום. המשחק התנהל בכבוד וזה לא היה פראי או אגרסיבי, אני חושב שזו המצאה של השופט. קדוש עשה את עבודתו ואנחנו לא, זה קורה. היו לנו הזדמנויות לנצח את הפנדלים ואנחנו לא רגילים להפסיד בדו קרב, אבל לא הצלחנו. הראינו היום אופי כשחזרנו ב-10 שחקנים ועם יותר ריכוז אפשר היה לנצח".


המאמן גם אמר על פציעת אלמוג בוזגלו: "יכול להיות שזה השפיע על השחקנים, זה מאוד עצוב והיה קשה לנו לשמוע (את הבשורה) כי זו מכה מקצועית קשה. נצטרך לדעת למצוא פתרונות להיעדרו, אין ספק שחסרים לנו שחקנים בחלק הקדמי". 




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי