במכבי חיפה חגגו: "זו הסיבה שהבאנו את חיימוב"

גיא חיימוב, רמי גרשון
גיא חיימוב, רמי גרשון | ערן לוף

הקהל והשחקנים צהלו על כר הדשא בסמי עופר דקות ארוכות לאחר העלייה לגמר גביע הטוטו. במועדון מאמינים שניצחון על מכבי ת"א בראשון יאיץ את קצב מכירת המנויים. מנדג'ק ועוואד זכו למחמאות, לויטה יעזוב

(גודל טקסט)
במכבי חיפה לא זוכרים זמן רב חגיגות גדולות כמו שהיו אמש (שני) בסיום הניצחון על הפועל חיפה בדו קרב פנדלים והעלייה הדרמטית לגמר גביע הטוטו שם הקבוצה של פרד רוטן תפגוש את מכבי תל אביב.


אלפי האוהדים הירוקים שהגיעו לסמי עופר נותרו דקות ארוכות אחרי המשחק ביציעים וחגגו עם השחקנים את הניצחון בדרבי ויצאו לכיוון ביתם עם תחושה אופטימית לקראת המחזור הראשון בליגה ביום ראשון הקרוב מול סגנית האלופה.


בכרמל מאמינים שניצחון על מכבי תל אביב במשחק הראשון ופתיחה טובה של העונה עשויה לקדם משמעותית את קצב מכירת המנויים ובטוחים שלמרות הכישלונות בשנים האחרונות וחוסר שביעות הרצון של הקהל, ניתן לשחזר את הכמות שנמכרה בעונה שעברה.



זכו למחמאות. חיימוב ועוואד (ערן לוף)


בשורות הירוקים מבינים שבניית הקבוצה טרם הושלמה, אך מרוצים מאוד משחקן הרכש האחרון שהצטרף – גיא חיימוב. "זו בדיוק הסיבה שהבאנו אותו. מלבד שני הפנדלים שעצר, הוא העניק לנו ביטחון ומשחק ההגנה – כשהוא בין הקורות – נראה הרבה יותר טוב", הסבירו בכרמל.


גם גיא חיימוב התראיין לאתר המשחק וסיפר לאתר הרשמי: "לא הייתי יכול לבקש בכורה טובה יותר. במהלך בעיטות ההכרעה כשהשופט הורה על בעיטה חוזרת לזכות הפועל, ההתמודדות הייתה לא פשוטה. אני שמח שבמלחמה הפסיכולוגית הזו מול הבועט אני ניצחתי. מה שחשוב זה שהצלחנו לנצח את המשחק".


השוער התרגש מאוד מהאווירה שהעניק הקהל הירוק לשחקנים ומסתכל כבר לעבר משחק הליגה הקרוב: "הייתה אווירה מדהימה, התרגשתי שקראו בשמי. אנו צריכים להתאושש מהר, כי יש לנו משחק ליגה קשה ביום ראשון מול קבוצה מאומנת כמו מכבי תל אביב. נתכונן בצורה הטובה ביותר וביחד עם הקהל נבוא לעשות תוצאה טובה".





שחקנים נוספים שזכו למחמאות הם הבלם עאיד חבשי והקשר המקרוני ג'ורג' מנדג'ק שהפגין יכולת מרשימה בשני צידי המגרש. גם מוחמד עוואד, ששוב זכה לקרדיט ועלה בהרכב ראשון, קיבל שבחים על הרצון, הנחישות וגם על הבישול שהוביל לשער הנהדר של ניקיטה רוקאביצה.


הקבוצה ערכה הערב משחק אימון מול הפועל מגדל העמק וניצחה 1:4. במשחק שותפו השחקנים שנכנסו כמחליפים אתמול, וכאלה שכלל לא היו בסגל. לחיפה כבשו: יונתן לוי, טימוטי מוזי, רועי קהת וגל אלברמן. למגדל העמק כבש לידור באבא. 


בחיפה רוצים להמשיך לדלל את הסגל ובימים הקרובים אוהד לויטה ויהב גורפינקל צפויים לעזוב. השוער היה מבוקש בקריית שמונה, אך סירב לעבור להתגורר בצפון הרחוק וכעת נראה שפניו אל עבר יעד אחר. לויטה התלבש אמש והמתין להזדמנות שלו על הספסל בעקבות פציעתו של עומרי גלזר שנפגע בכתף.


המגן, שאינו מתאמן עם הקבוצה, צפוי להצטרף עד סוף שבוע להפועל חדרה או להפועל נצרת עילית. מסתמן ששלושה שחקנים נוספים לפחות יסיימו את דרכם בכרמל. עתידם של המגן סאן מנחם והבלם עופרי ארד אינו ברור כרגע. רועי קהת, שנותר אמש מחוץ לסגל בעקבות פציעה, יחזור בקרוב לאימונים מלאים ולא מן הנמנע שיהיה בסגל כבר לקראת משחק פתיחת ליגת העל מול מכבי תל אביב.



חגגו עם הקהל דקות ארוכות. מזרחי ואזולאי (ערן לוף)

נכלל בסגל רק בשל פציעתו של גלזר. לויטה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי