הקשר לואיג'י ברוינס מועמד להצטרף למכבי חיפה

לואיג'י ברוינס
לואיג'י ברוינס | Gettyimages

שמו של ההולנדי בן ה-31 שמשחק באקסלסיור עלה כאופציה להצטרף לירוקים ובמועדון אישרו כי השחקן נמצא ברשימות של מו אלאך. על פי דיווחים, גם סיידובה סומא הגינאי נמצא על הפרק. הפועל ת"א רוצה את לויטה

(גודל טקסט)

במכבי חיפה ממשיכים בחיפושים אחרי חיזוק לקראת סגירת החלון. הצוות המקצועי והמנהל הטכני מו אלאך החליטו שהזר שככל הנראה יגיע יהיה פליימיקר שמסוגל לשחק גם בכנף ובימים האחרונים עלו מספר שמות כמועמדים להצטרף וביניהם גם לואיג'י ברוינס. הקשר בן ה-31 גדל באקסלסיור ההולנדית ובין היתר שיחק בפיינורד, זלצבורג וניס הצרפתית. בשנים האחרונות שב לקבוצת נעוריו במדיה הוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת.

מקורבים למהלך סיפרו שאם הירוקים יגישו הצעה רשמית, לא אמורה להיות בעיה והמועדונים יצליח להגיע להסדר לגבי רכישתו. בנוסף, ביממה האחרונה דווח שהגינאי סיידובה סומא מועמד להצטרף למכבי חיפה, כשגם הפועל באר שבע בתמונה. השחקן ה-27 שייך לפרטיזן בלגרד ולאחרונה אמור היה לעבור לאסביירג הדנית, אך המשא ומתן בין הצדדים לא צלח.

כידוע, החלון באירופה הסתיים ולמעשה ישראל נותרה אחת מן הליגות הבודדות שעדיין יכולה לקלוט שחקנים. עוד נכתב באותו דיווח כי "הפועל באר שבע ומכבי חיפה מתעניינות בשחקן ובשבוע הקרוב הן צפויות לנהל את המערכה האחרונה". בכרמל אישרו לספורט1 כי שני השחקנים אכן נמצאים ברשימות של מו אלאך.

בתוך כך, השוער אוהד לויטה, שלא נמצא בתוכניות המקצועיות של פרד רוטן, צפוי לעזוב את הקבוצה בימים הקרובים כשמי שמעוניינת בשירותיו היא הפועל תל אביב. 


 לואיג'י ברוינס. בקרוב בכרמל? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי