ראיקוביץ': "עבר עליי קיץ לא פשוט, אי אפשר לדעת מה יהיה בינואר"

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | עדי אבישי

שוער מכבי ת"א התייחס לעתידו אחרי הזכייה בגביע הטוטו: "שמח שאחרי ההדחה מאירופה קיבלתי מהמאמן אמון". איביץ': "מיכה מהקשרים הטובים בישראל". בקבוצה שמחו על השער של עטר, שספג קריאות מאוהדי מכבי חיפה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב היא מחזיקת גביע הטוטו לעונת 2018/19 והיא עשתה זאת שנה שנייה ברציפות לאחר ניצחון 1:2 על מכבי חיפה. הצהובים היו שמחים במיוחד אחרי הזכייה ויש שיאמרו שהניצחון והחגיגה בסיום על כר הדשא השכיחו מעט את היכולת החלשה של הקבוצה, בעיקר בקישור המרכזי ובקו הקדמי שחסר יצירתיות, מהירות ואיכות התקפית עד לחילופים במחצית השנייה וכניסתם של דור מיכה ואלירן עטר למשחק. המאמן ולאדן איביץ' שזכה למקלחות מים וחיבוקים משחקניו לא מאפשר מנוחה לאלי דסה והקפטן שרן ייני, שהם באנקר בהרכב. מי שזכה למחמאות על יכולתו זכה אתמול היה דן גלזר.

איביץ' אמר בסיום: "היינו ראויים לניצחון בעיקר במחצית השנייה ובעקבות החילופים הראינו יותר איכות במגרש. אלירן עטר נותן לנו פתרונות מקדימה ודור מיכה הוא שחקן יצירתי משחקני הקישור הטובים בישראל. התכוונתי לפני הסיום להכניס למשחק את ארון שוינפלד, אבל כשראיתי שמאמן מכבי חיפה מצרף עוד חלוץ החלטתי להחזיר לספסל את שוינפלד ולהכניס את איתן טיבי וברור ששוינפלד קיבל ממני הסבר על כך".

מי שהיה במצב רוח מרומם הוא השוער פרדראג ראיקוביץ' שאמר: "עברו עליי הקיץ שלושה חודשים לא פשוטים ולא הייתי בטוח אם אני ממשיך במכבי או עובר לאירופה. אני שמח שאחרי ההדחה הכואבת מהליגה האירופית קיבלתי מהמאמן איביץ' תמיכה ואמון, ובכדורגל אי אפשר לדעת איך דברים מתפתחים ולכן אי אפשר לדעת מה יהיה שוב בעוד שלושה חודשים בחודש ינואר, אם אמשיך אעזוב. יש למכבי תל אביב שוערים טובים ואם לא אמשיך, יהיה מי שיתפוס את המקום שלי".

על התואר הראשון של הקבוצה העונה אמר הסרבי: "זה נותן ביטחון להמשך והשאיפה היא שניקח את כל התארים. היינו ראויים לניצחון על מכבי חיפה. העונה יש לנו קבוצה עם המון שחקנים צעירים, יותר מאשר בעונה שעברה. אני שמח עבור אלירן עטר שכבש שער נהדר. נכון שאני לא מקבל את המקום בהרכב בנבחרת סרביה ומי שעומד בין הקורות הוא שוער טוב מאוד ואני ממתין שהמאמן יקרא לי".

שער הניצחון המרהיב של אלירן עטר היה נושא השיחה המרכזי בחדר ההלבשה הצהוב. שחקנים בקבוצה סיפרו כי השער הגיע לעטר, בעיקר לנוכח הקריאות המכוערות של אוהדי מכבי חיפה לעברו לפני ובמהלך המשחק. שוער מכבי חיפה גיא חיימוב אמר: "לא יכולתי לעשות כלום מול הבעיטה של עטר שהלכה לחיבורים, גול שאי אפשר לעצור". מכבי תל אביב תשוב כבר הערב להתאמן לקראת דרבי הליגה ביום שני נגד הפועל תל אביב ושחקניה לא יזכו למנוחה. מסתמן כי המגן השמאלי אופיר דוידזאדה לא ישחק נגד האדומים בעקבות פגיעה במניסקוס שאינה מצריכה ניתוח.


עטר. השער הגיע לו (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי