"הספסל של מכבי תל אביב התלונן בפני השופט וזה עזר להם"

מכבי חיפה
מכבי חיפה | אריאל שלום

במכבי חיפה התלוננו על קיפוח מצד צוות השיפוט. במועדון מבקרים את דוס סנטוס: "אין שום בעיה שיתחיל משחק על הספסל", קהת נותר מחוץ לסגל מסיבה מקצועית. רטן על סומא: "הוא צריך להוכיח לי שמגיע לו להיות בסגל"

(גודל טקסט)

תחושות קשות במכבי חיפה לאחר ההפסד אמש (רביעי) של התואר הראשון של העונה, 1:0 למכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו. הירוקים לא נפלו ברוב דקות המשחק מהקבוצה הצהובה ובמועדון טוענים כי האחריות להפסד היה בעיקר לצוות השיפוט. "אנחנו לא נוהגים לבקר את השיפוט, אבל זה עבר את הגבול. הספסל של מכבי תל אביב התלונן בפני השופט וזה עזר להם. דן גלזר עשה עבירה דומה למה שעשה עמית זנטי בשבת אבל לא הורחק. מיכיל קראמר הוכשל ברחבה ולא הייתה שריקה", אמר גורם במועדון והוסיף: "לא יכול להיות שלמשחק גמר מגיע שופט צעיר וללא ניסיון".

עם זאת, בחיפה גם מבינים כי היו שוב מספר סיבות מקצועיות להפסד וביניהן משחק לא טוב של הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס, שלא נראה רגוע ברוב דקות המשחק והדבר השפיע על המשחק שלו. "זה לא משנה מי ישחק, עאיד חבשי או רמי גרשון אבל אין שום בעיה שדוס סנטוס יתחיל את המשחק על הספסל", אמרו במועדון. מאידך, הבלם ההולנדי אטיין ריינן זכה לשבחים על ההופעה שלו. במועדון שוב הופתעו ממספר החלטות של המאמן פרד רוטן ובין השאר מכך שהחילופים שלו נעשו רק לקראת סיום המשחק. יש שטוענים במועדון שההולנדי חייב להגיב מהר יותר לשינויים של הקבוצה השנייה.

בנוסף, המאמן הפתיע כאשר השאיר מחוץ לסגל את רועי קהת וסיידובה סומא. במועדון הסבירו כי קהת נותר מחוץ לסגל מסיבה מקצועית כמו גם סומא. רוטן התייחס לסומא ואמר: "הוא רק שבועיים כאן והוא צריך להוכיח לי שמגיע לו להיות בסגל". סאן מנחם שנפצע במהלך המשחק ייבדק על ידי הצוות הרפואי ונמצא בספק למשחק מול הפועל באר שבע ביום שני (20:00, שידור ישיר בספורט4).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי