אלישע: "היינו שווים ניצחון". בניון: "בינתיים אני במכבי פ"ת"

אלישע לוי
אלישע לוי | דני מרון

הקשר, שכבש את השלישי שלו העונה וסידר 1:1 מול הפועל חיפה, התייחס לעתידו: "עדיין לא החלטתי לגבי העונה הבאה, אני אוהב את המשחק". מאמנו: "אנחנו בטוחים ביכולת שלנו". קלינגר: "יש לנו בעיה בניצול מצבים"

(גודל טקסט)
 מכבי פתח תקווה והפועל חיפה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 באצטדיון המושבה במסגרת המחזור החמישי בליגת העל. ניסו קפילוטו הבלם ניצל טעות של צחי גיגי והעלה את מחזיקת הגביע ליתרון, אך יוסי בניון הוותיק איזן עם שערו השלישי העונה וקבע חלוקת נקודות.


ניר קלינגר אמר בסיום: "כמו מול הפועל חדרה, הגענו גם היום למצבים מצוינים. במחצית השנייה היו לנו שלושה או ארבעה מצבים טובים. תחושת אכזבה. היינו צריכים לנצח את המשחק. היו דקות בחצי השני שפתח תקווה התלהבה, אבל בזמן הזה אנחנו החמצנו. חבל, כי מדובר בנקודות חשובות".


הבעיה בחלק הקדמי: "ניצול מצבים, זו הבעיה של הפועל חיפה כיום. דיברנו על זה ולצערי – למרות שהבקענו שער אחד – אני כל הזמן נזכר בעוד ועוד החמצות שלנו וזה הסיפור כרגע. אנחנו קבוצה שונה מאשר בשנה שעברה, פחות מעברים, יותר הנעת כדור ולכן אני מבין את קצב צבירת הנקודות הפחות טוב שלנו כרגע".



"ניצול מצבים זו הבעיה של הפועל חיפה" (דני מרון)


אלישע לוי סיכם: "ביחס לחצי השני, המחצית הראשונה הייתה פחות טובה, אבל טובה יותר מזו שהייתה לנו מול מכבי חיפה. הכניסה של חביבו עזרה לנו לשחק קדימה. שיחקנו הרבה יותר טוב בחצי השני והיינו שווים ניצחון. יש לנו אופי, אנחנו לא עוזבים את המשחק ומשחקים מאוד מסודר. אנחנו תמיד מאמינים ובטוחים ביכולת שלנו. אנחנו מדברים שאפשר לחזור מכל מצב. לפעמים עושים טעויות בכדורגל כמו בגול שספגנו, אבל החוכמה היא לדעת לחזור וזה מה שעשינו".



השער של יוסי בניון, שמוליך את טבלת המבקיעים של מכבי פתח תקווה עם שלושה גולים: "הדבר הכי חשוב בקבוצת כדורגל זה איזון. יוסי הבקיע היום ויש לנו צעירים שרצים ביחד ותלכיד מאוד מוכשר שמתבסס על מחלקת הנוער וזה חשוב מאוד. אנחנו מקפידים על המדיניות הזו ואני שמח לעבוד כך".


יוסי בניון: "לא בזכותי הוצאנו נקודה, אלא בזכות כל הקבוצה שהצליחה להגיב. כמו בהרבה מקרים העונה – בחצי הראשון אנחנו לא מופיעים ואז בחצי השני אנחנו קבוצה אחרת. נצטרך לפתור את זה, אבל נקודה זה בסדר לאור היכולת. אני אוהב את המשחק, אוהב להיות על הדשא ולרוץ, אפילו לרדת לגליץ' – זה הכיף הכי גדול שלי ואני מאחל לעצמי להמשיך ליהנות".


המשך הקריירה: "שואלים אותי כבר כמה שנים על סיום הקריירה, אבל אני אקח את ההחלטה הזו רק לקראת סוף העונה. בית"ר רצו אותי, זה נכון, אבל בסופו של דבר אני ולוזון החלטנו שאני אשאר בינתיים כאן ואני עושה את המקסימום עבור מכבי פתח תקווה. אני עדיין לא יודע אם אמשיך לשחק או לא ואיפה, לא תכננתי לשחק בגיל 38, אבל אני לא רוצה לחשוב רחוק מידי. כרגע אני פה. קרו הרבה דברים מאז שחזרתי לארץ, התגלגלתי לפה ולשמחתי, מבחינה פיזית וגופנית, אני עדיין יכול להמשיך לשחק".



 "עדיין לא יודע אם אמשיך לשחק גם בעונה הבאה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי