סלליך יעבור בדיקת MRI. "חסרונו עשוי להיות משמעותי"

סינטיהו סלליך
סינטיהו סלליך | ערן לוף

מאמן מכבי חיפה שוחח עם שחקניו וביקש לשמור על יכולת דומה לאורך המשחק. סלליך יעבור בדיקה, ההחלטה לגבי פריי תתקבל לקראת סיום העונה

(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה יצאו הבוקר (שלישי) לשני ימי חופש, וביום חמישי יחזרו לאימונים לקראת הדרבי הגדול נגד הפועל חיפה ביום שני. אתמול ערכה הקבוצה אימון שחרור בה היו לא מעט חיוכים, דבר שלא היה רגיל באימוני חיפה בשנים האחרונות. למרות זאת, המאמן מרקו בלבול ערך אסיפה עם השחקנים ולצד המחמאות על היכולת, המאמן דיבר גם על הירידה ביכולת במחצית השנייה. "אסור שיהיה פער כזה ביכולת שלנו בין שתי המחציות. אם אנחנו רוצים להגיע הכי גבוה צריך לשמור על ריכוז ויכולת טובה לאורך כל המשחק" אמר בלבול לשחקניו.

מי שלא התאמנו הם המגן רז מאיר והקשר סינטיהו סלליך. האחרון נפצע בדקות הראשונות במשחק נגד חדרה ובשעות הערב צפוי לעבור בדיקת MRI בכדי לברר את חומרת פציעתו. אתמול עבר השחקן בדיקה ראשונית בה נראה כי אינו סובל מקרע אלא מחבלה קשה בברכו. "סלליך הפך לאחרונה לאחר השחקנים החשובים בקבוצה, וחסרונו יכול להיות משמעותי ברגעים המכריעים של העונה", אמרו בחיפה.

מי שזכה למחמאות על היכולת שלו היה הקשר קארים פריי, שפתח לראשונה בהרכב הירוקים. פריי כידוע הגיע כמושאל כאשר לחיפה יש אופציה לרכישה על סך כ-1.7 מיליון יורו. בחיפה סיפרו כי ההחלטה לגבי השחקן תתקבל סמוך לסיום העונה, אז תיבחן יכולתו של השחקן במשך מספר שבועות וגם יראו כיצד הקבוצה תסיים את העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי