ראש עיריית חדרה זימן את שוורץ וגולן לשיחת הבהרה

אורן גולן, ניסו אביטן
אורן גולן, ניסו אביטן | אודי ציטיאט

גנדלמן מתכוון לדרוש הסברים מראשי הקבוצה בעקבות המתיחות שנוצרה ביניהם וגם אישר כי נפגש עם אנשי עסקים המעוניינים ברכישת הקבוצה: "אנו לא מעוניינים או מתכוונים לנהל את המועדון"

(גודל טקסט)

שבוע לא פשוט עבר על הפועל חדרה, שנפרדה ממאמנה ניסו אביטן לאחר שזה חתם בהפועל תל אביב וגרם לכאוס במועדון, שכידוע הוביל לפיטוריו המידיים. במועדון סיפרו כי בהמשך לזעמם על פניית האדומים למאמן תחת חוזה והמחשבה לתבוע פיצויים, הדבר גרם למחלוקות בין היועץ המקצועי אורן גולן לבין היו"ר יקיר שוורץ.

הבוקר (ראשון) אף נודע כי ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, לא אהב את ההתנהלות בימים האחרונים וזימן את השניים לשיחת הבהרה שתתקיים מחר. על פי ההודעה שיצאה מלשכתו של גנדלמן נמסר: "ראש העירייה זימן אליו לפגישה מחר את היו"ר יקיר שוורץ והיועץ המקצועי אורן גולן לשיחת הבהרה לאור כל הפרסומים והשמועות סביב המתיחות בין השניים". בנוסף, ראש העיר אישר כי נפגש בחודש האחרון עם כמה אנשי עסקים שהביעו עניין לרכוש את הקבוצה.

מעיריית חדרה נמסר באשר למכירה אפשרית: "לאחר שעיריית חדרה והעומד בראשה סייעו לשקם את המועדון בשלוש השנים האחרונות ולהביאו למקום מכובד בו הוא נמצא היום, זה הזמן מבחינת העירייה והעומד בראשה, שגוף עסקי שיכול להעמיד תקציב ראוי, ייקח את הקבוצה וימנף אותה לפסגות הגבוהות של הכדורגל הישראלי".

גנדלמן הבהיר: "הפועל חדרה הגיעה ממרתפי ליגה א' לפלייאוף העליון בליגת העל תוך שלוש שנים. העירייה לא מעוניינת ואינה מתכוונת לנהל את המועדון שמפעיל מאות ילדים בעיר, ההצלחה גדולה, לצד הישגים מרשימים של קבוצת הנוער וכמובן קבוצת הבוגרים". 


גנדלמן. "העירייה לא מעוניינת ואינה מתכוונת לנהל את המועדון" (103)

בכל הנוגע למתיחות בין ראשי המועדון, בין השאר מדובר על כך שנתגלעו מחלוקות גדולות בין שוורץ לגולן גם על עתידו של המאמן החדש. גולן כבר קבע כי ייפגש בימים הקרובים עם עוזר מאמן בני יהודה אורי גוטמן וגם עם שרון מימר, כאשר ישנה גם אופציה לתת את המושכות למאמן רון קלר, אלא ששוורץ מצדו הבהיר כי מבחינתו האופציה של גוטמן לא רלוונטית וכי אם הקבוצה תרצה לתת אפשרות למאמן צעיר, אז מבחינתו רק קלר צריך לאמן את הקבוצה. "אין סיבה שמאמן צעיר ממקום אחר יתגלח על הפועל חדרה. אורן גולן מונה על ידי בית המשפט ליועץ מקצועי אבל הוא לא הסמכות המקצועית הבלעדית וכל החלטה שתתקבל רק באישור שאר חברי ההנהלה כולל היושב ראש", אמרו בסביבתו של שוורץ.

גולן אמר בתגובה: "אכן זומנתי לפגישה אצל ראש העיר וכולי תקווה שהדברים יסתדרו לטובת המועדון מעל הכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי