מכבי ת"א במגעים מתקדמים לרכישתו של אנדרה ג'ראלדס

אנדרה ג'ראלדס
אנדרה ג'ראלדס | Denis Doyle/Getty Images

הצהובים רוצים את המגן הפורטוגלי שכבר סיכם עקרונית, ומנהלים משא ומתן עם קבוצתו ספורטינג ליסבון. גלזר ואבי ריקן יפתחו בקישור נגד בני יהודה ב"אלוף האלופים" (שבת 20:25, ספורט1), בכורה רשמית ליאניוטיס

(גודל טקסט)

האלופה מכבי תל אביב תנסה לזכות בתואר ראשון לעונת המשחקים החדשה כשתתמודד מחר (שבת 20:25, שידור ישיר בספורט1) במשחק אלוף האלופים, נגד מחזיקת הגביע בני יהודה, באצטדיון המושבה. עבור הצהובים, שניסו להזיז את מועד המשחק ללא הצלחה, זה יהיה ניסוי כלים אחרון לקראת ההמראה בשבוע הבא לרומניה למשחק נגד קלוז' במוקדמות ליגת האלופות שיערך ביום רביעי הקרוב.

בתוך כך נמשכים המגעים להבאתו של המגן הפורטוגלי אנדרה ג'ראלדס, שחקנה של ספורטינג ליסבון מפורטוגל. השחקן עצמו סיכם עקרונית את תנאיו וכעת נותר רק המשא ומתן בין המועדונים, כאשר עדיין לא ברור אם ג'ראלדס יושאל עם אופציית רכישה עתידית או שיירכש כבר עתה.

בנוגע למשחק מחר, עומר אצילי שנמצא בהליך החלמה מניתוח בקע ייעדר מהסגל, וככל הנראה גם לא יהיה כשיר למשחק הראשון נגד קלוז'. גם המגן השמאלי אנריק סבוריט, שמחלים מפציעה וצפוי לחזור בקרוב לאימונים מלאים עם הקבוצה, יישאר מחוץ לסגל למחר.

אנדראס יאניוטיס. יערוך בכורה רשמית בשער (מכבי תל אביב)
אנדראס יאניוטיס. יערוך בכורה רשמית בשער (מכבי תל אביב)

השוער אנדראס יאניוטיס צפוי לערוך בכורה רשמית במדים הצהובים, כאשר מתן בלטקסה ואופיר דוידזאדה מתמודדים על עמדת המגן השמאלי ומאור קנדיל צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני. דן גלזר ואבי ריקן צפויים לשחק לצידו של דור מיכה בקישור, כאשר גם יונתן כהן ואיתי שכטר אמורים להיות ב-11 הפותחים.

למרות שהמאמן ולדימיר איביץ' הצהיר כי יפתח בהרכב החזק העומד לרשותו, הוא צפוי לחלק את הכוחות ולשמור שחקנים לקראת הנסיעה לרומניה בשבוע הבא. "זה משחק על תואר, ובמועדון כמו מכבי תל אביב כל משחק כזה חשוב ומתייחסים אליו בשיא הרצינות", אמר שחקן בקבוצה לקראת המשחק מחר.

הרכב משוער: אנדראס יאניוטיס, מאור קנדיל, שרן ייני, ז'איר אמאדור, מתן בלטקסה, דן גלזר, דור פרץ (שחר פיבן), אבי ריקן, דור מיכה, יונתן כהן, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי