בב"ש מרוצים: "זו הלחימה שאפיינה אותנו כשזכינו באליפויות"

תומר יוספי, ניב זריהן, ראשיר פרקינס
תומר יוספי, ניב זריהן, ראשיר פרקינס | דני מרון

בכר וצוותו החמיאו לשחקנים על הניצחון בסמי עופר, 0:1 על מכבי חיפה שהושג למרות שהקבוצה שיחקה כחצי שעה בתשעה שחקנים: "זה משהו שאבד לנו ומסתמן שחוזר העונה". אריק סאבו חתם בקרגונמרוק, חן עזרא קרוב לעזיבה

(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה בהפועל באר שבע לאחר הניצחון 0:1 ברבע גמר גביע הטוטו בסמי עופר על מכבי חיפה. בקבוצה החמיאו לשחקנים שהציגו ווינריות ואופי והצליחו במשך דקות ארוכות לשמור על היתרון על אף שהקבוצה נותרה בתשעה שחקנים. "הלחימה והנחישות הזו שאפיינה אותנו בשלוש העונות שבהן זכינו באליפות, זה משהו שאבד לנו בעונה שעברה ומסתמן שהעונה זה חוזר", אמרו בקבוצה לאחר המשחק.

ברק בכר אפשר מנוחה למרבית השחקנים ששיחקו ביום חמישי האחרון מול לאצ'י בשלב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית, ובכך הצליח לחלק את העומס לקראת המשחק הראשון מול קייראט בשלב המקדמות השני, שיערך ביום חמישי הקרוב (החל מ-20:15, ישיר בספורט2).

היום בצהריים תדע באר שבע את מי היא עשויה לפגוש בשלב המוקדמות השלישי, זאת כמובן בתנאי שתעבור בהצלחה את ההתמודדות הכפולה מול הקבוצה הקזחית אשר נמצאת בעיצומה של הליגה. הקבוצה תפתח היום בהכנות לקראת ההתמודדות החשובה ביום חמישי, כאשר בבאר שבע בונים על כך שאצטדיון טרנר יהיה מלא ב-16 אלף אוהדים שידחפו את הקבוצה לניצחון שאמור להוות מקדמה משמעותית לקראת משחק הגומלין ביום חמישי הבא (1.8).


סבג חוגג ניצחון על לאצ'י. ב"ש היום תדע מי יריבתה הבאה, אם וכאשר (דני מרון)

במקביל, בבאר שבע ימתינו להתפתחויות באשר למעברו של הקשר חן עזרא לאומוניה ניקוסיה הקפריסאית. עזרא שנמצא במשא ומתן מתקדם עם הקבוצה מהאי השכן, היה בתוכניות למשחק מול מכבי חיפה ואף נכלל בסגל של ברק בכר, אך זמן קצר לפני המשחק הוא ביקש שלא להשתתף בשל ההתקדמות במגעים עם אומוניה.

בבאר שבע גם מקווים לפתור בימים הקרובים את סוגיית עתידו של הבלם של צדק, שכבר סיכם את תנאיו בהפועל תל אביב, אך טרם השלים את מעברו בשל המחלוקת עם הנהלת הפועל באר שבע בנוגע לגובה הפיצוי אותו יקבל. כמו כן, המגן הימני, דור אלו, שכבר היה עם רגל וחצי במכבי תל אביב, נאלץ לעשות פניית פרסה ולחזור להפועל באר שבע בה הוא חתום, זאת למרות שהקבוצה הודיעה לו שהוא לא נמצא בתוכניות. סוכניו עושים מאמץ למצוא לו קבוצה חדשה לפני פתיחת העונה.


אריק סאבו מוצג בקרגונמרוק (האתר הרשמי של קרגונמרוק)

בנושא אחר, הקשר אריק סאבו ששוחרר מהפועל באר שבע בשבוע שעבר, חתם הבוקר (שני) בקרגונמרוק מהליגה השנייה בטורקיה, באמצעות סוכנו שחר גרינברג. הקבוצה הטורקית עלתה בסיום העונה שעברה מהליגה השלישית, ונחשב לפרויקט מבטיח בטורקיה שמנוהל ע"י איסמעיל הורמה, שכיהן בעבר כספורט דיירקטור של טרבזונספור, קבוצתו של טוני וואקמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי