ריבאס וקונה עשויים לשחק נגד בית"ר: "סיימנו את בניית הסגל"

שחקני רעננה
שחקהי רעננה | אריאל שלום

לאחר ה-1:2 על הפועל ת"א, בעלי הפועל רעננה אשר אלון אישר שלא יוחתם זר שישי והמועדון יזכה למענק בסך 300 אלף שקלים: "לא חסרים לנו שחקנים בשום עמדה". קורצקי לאחר הניצחון במשחק הפתיחה: "אנחנו מתקדמים"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה אמנם לא הציגה יכולת מרשימה, אבל בעזרת טעות של יואב ג'ראפי וכדור קרן מוצלח בדקה ה-89, הצליחה לרשום 1:2 על הפועל תל אביב ולפתוח את העונה עם ניצחון בגביע הטוטו. ברעננה לא הסתירו את העובדה שהניצחון בהחלט נתן המון ביטחון לחבורה של המאמן מנחם קורצקי, שביום רביעי תארח באצטדיון רמת גן את בית"ר ירושלים המתחדשת.


קורצקי אמר בסיום: "הניצחון הזה הוא לא מדד לשום דבר. אנחנו מכינים סגל שחקנים טוב לפתיחת העונה, במטרה לצבור נקודות כבר במשחקים הראשונים אליהם נגיע עם ביטחון ובהמשך נסמן מטרות. ישנו סגל איכותי עם שחקנים צעירים שישתלבו במשחקים והם מוכיחים זאת. המחצית הראשונה לא הייתה טובה, בהפסקה הרגעתי את השחקנים והם הוכיחו כי אנחנו מתקדמים נכון".

כידוע, רעננה שיחקה ללא שלושה משחקניה החשובים – ירדן כהן שיחזור לסגל בעוד שבעיים וכמוהו בן בנימין שיהיה מוכן לפתיחת העונה. כרם ארשיד יחזור מהפציעה רק בעוד כחודשיים. גם חלוץ הרכש מקולומביה קרלוס ריבאס לא שיחק אתמול, אך עשוי לרשום דקות ראשונות נגד בית"ר ירושלים וכך גם יא יא קונה. הקשר הניגרי סאנדי אקינבולה ירד סופית מרשימת הרכש ולא ישחק העונה בקבוצה. רעננה תשחק העונה עם חמישה שחקנים זרים בלבד ותזכה במענק ההתאחדות לכדורגל של 300 אלף שקלים.

הבעלים אשר אלון אישר: "סגל השחקנים של הפועל רעננה סגור לפתיחת העונה. יש לנו חמישה שחקנים זרים וסגל ישראלי מלא שממתין לפתיחת העונה. לא חסרים שחקנים בשום עמדה בהפועל רעננה. ניצחנו את הפועל תל אביב, אבל למען האמת הם היו טובים יותר ברוב שלבי המשחק".


אשר אלון. "לא חסרים לרעננה שחקנים בשום עמדה" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי