כץ על דילמוני: "עדיף שיחפש עבודה, הוא עושה לעצמו נזק"

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

בעלי הפועל חיפה התייחס לפרשת השחקן המנודה: "אמרו לי שהדופק שלו היה כמו של בן אדם, אבל אני לא יודע". וגם: אכזבה מה-1:1 נגד כפ"ס בעקבות ההחמצות הרבות וסוגיית בחירת הקפטן העונה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה אמנם הצליחה לשמור על סיכוי להעפיל לחצי גמר גביע הטוטו בעקבות ה-1:1 נגד הפועל כפר סבא אמש (רביעי), אבל בקבוצה התאכזבו מכך שמספר מצבים קורצים הוחמצו ובכך הסיכוי להעפיל לשלב ארבע האחרונות כבר לא תלוי בהם.

"זה לא פשוט לשחק שני משחקים תוך מספר ימים בחלק הזה של העונה", אמרו בחיפה לאחר המשחק, "אנחנו נמשיך במגמת השיפור". במועדון הביעו שביעות רצון מהופעת הבכורה של החלוץ אמרי וולשמן ובמשחק הבא מול הפועל חדרה, ביום שני, מקווים שיעלה לבכורה גם הקשר פרנסיסקו דה סילבה שצפוי לחתום רשמית עד אז.

במקביל, במועדון ממשיכים להתעסק בדברים שדווקא לא נוגעים לכר הדשא ושוב עלתה כעת סוגיית הקפטן. החלוץ עדן בן בסט קיווה כי חזרתו לכרמל תאפשר לו לקבל את הסרט באופן בלעדי, אולם בהפועל חיפה חושבים אחרת. גילי ורמוט התייחס לכך אחרי המשחק: "אנחנו חברים ולא מתעסקים בזה. זו סאגה שחייבת להיגמר".


"סאגה שחייבת להיגמר". ורמוט (ערן לוף)

מי ששולח מסר ברור בנושא הוא הבעלים יואב כץ שאמר: "אנחנו חושבים כמו שוודיה שנחשבת לארץ של שלושה כתרים וקבענו שהעונה יהיו לנו שלושה כתרים וכולם יצטרכו לקבל זאת".

סאגה נוספת היא סביב המגן חן דילמוני, שממשיך להתאמן לבדו ואתמול אף התעלף במהלך האימון והובהל לבית החולים רמב"ם. כץ טען בתקיפות גם בנושא זה: "אני מציע לדילמוני לחפש עבודה כמו שעשו אחרים ולא לעשות לעצמו נזק לעתיד שלו. בכלל, אמרו לי שהדופק שנבדק אצלו באימון היה דופק נורמלי של בן אדם במנוחה ולא של מישהו שהתעלף. אני כמובן לא יודע אם זה נכון".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי