חדשות טובות להפועל חיפה: גל אראל כשיר לפתיחת העונה

גל אראל
גל אראל | מאור אלקסלסי

הקשר ערך אימון מלא ועשוי להיכלל בסגל כבר מחר נגד רעננה. ניסו קפילוטו ייעדר, גיא משפתי יפתח במקומו. סילבס מתלבט האם לפתוח עם פרנסיסקו דה סילבה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד הביתי הכואב להפועל חדרה בתחילת השבוע, בהפועל חיפה רוצים להרים את המורל לקראת פתיחת הליגה בשבוע הבא. במהלך הימים האחרונים, המאמן חיים סילבס שוחח עם שחקניו ודיבר על הטעויות הקשות שעשו במחצית השנייה של המשחק האחרון.

לקראת המשחק מחר (שבת, 20:00) נגד הפועל רעננה, במועדון מהכרמל קיבלו בשורות טובות: הקשר גל אראל ערך אימון מלא. אראל נפצע לפני שבועיים והיה חשש כי ייעדר מהמחזור הראשון של העונה, אבל הוא חזר לכשירות מלאה ובקבוצה בטוחים כי יהיה כשיר למשחק הפתיחה.

סילבס טרם החליט אם לכלול את הקשר בסגל למשחק מחר, אך מי שבוודאות לא יהיה שם הוא הבלם ניסו קפילוטו, שיעבור במהלך היום בדיקת אולטרסאונד בכדי למדוד את חומרת פציעתו. גיא משפתי, שנעדר מהמשחק מול חדרה בגלל מחלה, יחזור להרכב ויפתח לצדו של בן והבה. סילבס עדיין מתלבט לגבי הקישור ולגבי השאלה האם לפתוח עם הזר האחרון שהצטרף לקבוצה, פרנסיסקו דה סילבה. אמרי וולשמן צפוי להמשיך בחוד ההתקפה.

הרכב משוער: יסמין בוריץ, דור מלול, בן והבה, גיא משפתי, אלי בלילתי, קווין טאפוקו (לירן סרדל), פרנסיסקו דה סילבה (גיא חדידה), גילי ורמוט, עדן בן בסט, אלמוג בוזגלו (נס זמיר), אמרי וולשמן.

סילבס מתלבט האם לכלול אותו בהרכב. פרנסיסקו ג'וניור. (מאור אלקסלסי)
סילבס מתלבט האם לכלול אותו בהרכב. פרנסיסקו ג'וניור. (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי