דידייה קוגבנייה וסלים עמאש ייעדרו בחדרה נגד נס ציונה

אורי גוטמן
אורי גוטמן | מאור אלקסלסי

הקבוצה של אורי גוטמן רוצה להוכיח שהיא יותר טובה מהעולה החדשה, שצפויה להיות יריבתה הישירה למאבקי התחתית: "רוצים לנצח אותם גם בגביע הטוטו, כחלק ממלחמה פסיכולוגית". דניאל סולומון יקבל הזדמנות בהרכב

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

לא מעט חיוכים היו השבוע באימוני הפועל חדרה לאחר הניצחון על הפועל חיפה, שהיה הראשון של הקבוצה העונה ושל אורי גוטמן כמאמן בוגרים. כעת רוצים בקבוצה להשיג ניצחון נוסף, הפעם על סקציה נס ציונה ולא רק בגלל שזה יהיה שווה מענק כספי של כ-170 אלף שקלים, אלא גם כדי להוכיח לעולה החדשה שחדרה עדיין קבוצה טובה יותר לקראת פתיחת הליגה.

"אנחנו רוצים לנצח את נס ציונה כחלק ממלחמה פסיכולוגית בין הקבוצות, שיילחמו בעונה הקרובה על הישארות בליגה", אמרו בחדרה. הקבוצה של אורי גוטמן תגיע בהרכב חסר פעם נוספת, כיוון שדידייה קוגבייה צפוי להיעדר. בדיקת ה-MRI שעבר הקשר אמנם לא אבחנה פציעה, אך הוא עדיין חש כאבים ובקבוצה לא יסכנו אותו. גם הקשר סלים עמאש, שלא שיחק כלל מתחילת העונה בגלל פציעה, הן במשחקי האימון והן במשחקי גביע הטוטו, חזר השבוע לאימונים מלאים אבל עדיין יראה את המשחק מהיציע ויהיה בסגל רק במחזור הראשון של הליגה.

מי שייבחן בקבוצה הוא הבלם ירין חסן. חסן נבחן בחדרה בעונה שעברה, אבל לא הצליח להרשים את ניסו אביטן וכעת יקבל הזדמנות נוספת לעיני אורי גוטמן. המאמן יעלה במערך של ארבעה שחקני הגנה, כאשר הקשר דניאל סלומון, שנכנס כמחליף במשחק מול הפועל חיפה וגרם לשינוי חיובי, צפוי לפתוח לראשונה בהרכב.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, שגיב סלומון, ירין חסן, ג'ונתן סיסה, חגי גולדנברג, דניאל סלומון, ג'ורג' פוצ'יבה, דניאל סלומון, אליאל פרץ, מנשה זלקה (אלון דרעי), שגיא דרור, לוסיו מרניאו.

יחסר לחדרה במפגש נגד היריבה לתחתית. דידייה קוגבנייה עם היו
יחסר לחדרה במפגש נגד היריבה לתחתית. דידייה קוגבנייה עם היו"ר אורן גולן. (הפועל חדרה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי