בקריית שמונה מבינים: "מכבי תל אביב תגיע כמו חיה פציעה"

עומר לקאו
עומר לקאו | ערן לוף

למרות זאת, אופטימיות במועדון הצפוני לקראת המשחק הביתי כשהמטרה המוצהרת היא להגיע לגמר גביע הטוטו. מסאי דגו יעלה עם ההרכב החזק ביותר. התלבטות בין רואיז לשכר בקישור

(גודל טקסט)

אופטימיות רבה שוררת בהפועל קריית שמונה לקראת משחק חצי גמר גביע הטוטו של הקבוצה מחר (ראשון ב-19:00) מול מכבי תל אביב ובמועדון הצפוני רוצים להגיע לגמר המפעל מה שייתן דחיפה מורלית לקראת פתיחת הליגה.

במועדון מעודדים מכך שהמשחק ייערך בקריית שמונה ומקווים כי קהל גדול ילווה את הקבוצה, זאת לאור העובדה שהבעלים איזי שרצקי הפתיע הקיץ כשהוציא למכירה מנויים ב-100 שקלים בלבד. "המהלך של איזי בא כדי להביא אוהדים ואנחנו מקווים שהם אכן יגיע", אמרו במועדון.

מבחינה מקצועית, המאמן מסאי דגו צפוי לעלות עם ההרכב החזק ביותר כאשר ההתלבטות הגדולה היא אם לעלות עם קישור מעובה משמע, הקשר ג'ון רואיז יעלה על חשבונו של מוחמד שכר. התבלטות נוספת היא בעמדת המגן השמאלי בין אמיר בן שמעון לבין אורי מגבו. "אנחנו מקבלים את מכבי תל אביב אחרי ההדחה מאירופה והיא כמו חיה פצועה וזה יכול להתפרס לשני הצדדים. אבל עלינו להסתכל רק על עצמנו", אמרו במועדון.

הרכב משוער: דזוגאס ברטקוס, יובל לוין, עידן נחמיאס, מרקוס דיניז, אורי מגבו (אמיר בן שמעון), עומר לקאו, שי גולן, גון רואיז (מוחמד שכר), איסמעיל ריאן, גיימס אדני וקיליאן שרידן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי