סילבס לשחקנים: "יש כאן כאלה שאני מצפה מהם ליותר"

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה לא אהב את שני ההפסדים האחרונים ודרש ריכוז, אך הבהיר: "נעשה את הסוויץ' לקראת הליגה". במועדון מקווים כי בן והבה ודור מלול יהיו כשירים למחזור הפתיחה נגד הפועל כפר סבא

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה סיימה את משחקי גביע הטוטו בטעם מר עם שני הפסדים רצופים, האחרון שבהם 1:0 מול הפועל רעננה, מה שהביא את הקבוצה למקום ה-12 בלבד במשחקי הדירוג. במועדון אמנם התייחסו למשחקים האחרונים כמשחקי הכנה לקראת מחזור הפתיחה נגד הפועל כפר סבא, אך מבינים כי עליהם לחשוש לאחר יכולת חלשה לאחרונה.

המאמן חיים סילבס ערך אסיפה עם השחקנים ואמר להם: "אמנם היו חסרים לנו שחקנים אך אין לזה שום קשר ליכולת שלנו. היינו צריכים לנצח. אנחנו לא נראים טוב ונצטרך לעשות את הסוויץ' לליגה באופן מיידי. עלינו להיות יותר מפוקסים. יש שחקנים כאן שאני מצפה מהם ליותר".

בינתיים במועדון יכולים להיות אופטימיים לאחר שהחשש ממכת הפציעות מתפוגג.  הבלם ניסו קפילוטו עבר בדיקה לפיה לא נמצא שבר בצלעות והשחקן יוכל לחזור בהדרגה לאימונים. גם הבלם בן והבה והמגן דור מלול לא סובלים מפציעות חמורות ויחזרו מחר להתאמן במטרה להכשירם למחזור הראשון. 


דור מלול. בקבוצה מקווים שיהיה כשיר למחזור הפתיחה (מאור אלקסלסי)

כמוכן, סילבס רוצה להתחזק בשחקן הגנה נוסף וכפי שפרסמנו בעבר, שיר צדק ומתן בלטקסה היו על הכוונת אך נראה כי בלטקסה יעדיף את ההצעה של בני יהודה ולכן הקבוצה תבחר באופצייה של בלם זר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי